مطالب میجیک

تقدیر از جوان نابغه ایرانی/ درخشش روزافزون بانوان ایرانی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از آنلاین، زنان جوان ایرانی که باعث غرور ملی شده اند در عرصه های مختلف علمی، ورزشی، هنری و … حضور دارند که نشان از رشد زنان جوان ایرانی و نقش آنها در عرصه های مختلف دارد. یکی از موفق ترین و نابغه ترین جوانان ایران، پروفسور ریحانه دیهیم جو است. او را همانطور که هست در صحنه جهانی قرار دهید موثرترین مردم در این قرن معاصر به دلیل تحولات آینده جهان شناخته شده اند. آنها علاوه بر رتبه علمی، به فعالیت های اجتماعی نیز می پردازند.

این جوان نابغه ایرانی در همایش بین المللی بزرگداشت دختران علم (مصادف با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی) با حضور مقامات ارشد OAS، OAU، ADC و اتحادیه اروپا در مراسم رونمایی از سند افتخار طرحی منحصر به فرد از دنیای آینده این جشن بزرگترین عروسی در جهان به مناسبت تولد برگزار می شود.

سناریوهای دقیق و عمیق برای تعیین مختصات آینده استعاره ای از بطری است. کلاین (یک سیستم بسته اما بی نهایت، با حجم بی نهایت و در عین حال صفر در بیرون، در داخل) با تفاوت های بی طرفی زمانی (مانند مرکز سیاهچاله و سرعت نور یا قبل از آن). عالی Bang) و فناوری خلاقانه و کاربردی در زندگی امروزی به صورت منطقی و شفاف مکاتبه و پیوست اند; از این رو پروفسور ریحانه دیهیم جو با تکیه بر اسناد منتشر شده بسیاری از سوابق اقتصادی اجتماعی را در ابعاد تاریخی و جهانی به نام ثبت و ضبط کرد.

در زیر نظرات دو مسئول سبک فرهنگی ایران و جهان برای مقایسه انواع تقابل ملی بین بین المللی با این اتفاق شگفت انگیز از حجت الاسلام رضا غلامی دبیر شورای فرهنگی بیت رهبری می خواهیم. در باره وی گفت: بانوی محجبه و نابغه ایران زمین به برکت گام دوم انقلاب اسلامی بیش از پیش در قله های علم و فناوری در عرصه جهانی می درخشد و این ثمره ایمان و حذف هویت است. یک ابزار ضروری جزئیات و هنرمندانه برای همه توضیح داد اما متاسفانه اقدامی در این زمینه صورت نگرفت.

رئیس شورای سیاستگذاری شورای عالی امور بشردوستانه اسلامی ضمن انتقاد از مطبوعات و رسانه های ایرانی ادامه داد: اخبار در این زمینه به طور طبیعی در کشور منتشر می شود اما صرفا برای انتشار عادی. تاثير گذار خیر و باید شاهد تولید مستندها، برنامه ها و گزارش های جذاب باشیم تا اگر از این جایگاه دور باشیم جسورانه درباره این پیشرفت بحث کنیم.

رئیس موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نشان می‌دهد: در این زمینه هیچ مدلی در کشور وجود ندارد. به نظر می رسد به جای اینکه یک دختر ایرانی مذهبی شایسته نقش الگو باشد، زنان برای مردان جوان بدون مرز اخلاقی الگو قرار می دهند. البته من یکی از آن زنان فرهنگی و انقلابی هستم و صدا و سیما هم چون در راس کارایی ندارد. خارق العاده من در این مورد شکایت دارم.

سلسله اولا دبیر سابق کمیته گزینش و هماهنگی همایش بزرگداشت میلاد جهانی زنان در علم نیز بیان کرد: در این کمیته با مشارکت اتحادیه بین هیئت مدیره جهانی، پروفسور ریحانه دیهیم جو معرفی شد، اما ایشان به دلایلی از جمله پرهیز از حد و مرزی که باعث اتلاف وقت و حفظ حریم خصوصی حرفه ای می شود و اعتماد اعضای کنفرانس به دلیل تواضع و بی توجهی به آبرو، با فعالیت ما مخالفت کرد.

وی افزود: برای انتشار گزارش اعلام شده در همایش بزرگداشت زادروز جهانی زنان و دختران علم، با بیش از 20184 رسانه پرمخاطب در سراسر جهان همکاری کرد و از این رو صفحه اختصاصی خود را با همکاری ویکی مدیا به 280 زبان ایجاد کرد. اگر به محض گزارش شدن او را متوقف کند، این کار را انجام می دهیم.

این یک منتقد است تبلیغات وی گفت: پس از این رویداد، 18 بانک برتر جهان از نظر میگا (آژانس ضمانت سرمایه گذاری چندجانبه یکی از اعضای گروه بانک جهانی است)، با ارائه کل بودجه تبلیغاتی به مدت هشت سال تا سال 2030، به منظور ایجاد انگیزه در افراد برای تکمیل کنوانسیون.وار رانندگی کنید (نام کشتی فناوری پیشرفته که با چرخاندن فضا-زمان به اطراف، به 10 برابر سرعت نور می رسد) با کمیته گفته شده که مقدمه را منحصر به فرد و منسجم می کند. اثر و به منوی غذا و همچنین تشخیص و تخصص استاد ریحانه دیهیم جو رسیدگی شود.

مهندس اولا برجسته شده: بر اساس این کنوانسیون، در بزرگترین جنبش ترویجی جهان، در روز تولد پروفسور ریحانه دیهیم جو (14 تا 24 اردیبهشت 1391)، ایوارکد اقتباس از مطالب مندرج در (شامل مقدمه ای بر سند نوآوری، افتخارات، اختراعات و اختراعات و همچنین اخلاق پروفسور ریحانه دیهیم جو) در 178 کشور با شعار “کاپیتان” وار درایو »در تمامی سایت های تبلیغاتی (محیطی، دیجیتال، چاپ، جشنواره ها، آنفولانزا، تجهیزات جانبی و (2) انتخاب این بانک ها نقش خواهد داشت و امیدوارند مانند ابتکار قبلی ما با مخالفت مواجه نشوند.

دکمه بازگشت به بالا