افزایش ۴۰ سامانه دوربینی در پایتخت برای کنترل سرعت، کامیون‌ها و ثبت تخلف‌های جناغی

دوربین

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران از افزایش دوربین در نقاط ممنوعه کامیون و سرعت مجاز در پایتخت خبر داد.

حمید برادران در گفت وگو با میجیکوی با اشاره به وضعیت دوربین های ترافیکی و گزارش اعضای شورای شهر تهران مبنی بر خرابی برخی دوربین ها، گفت: این رقم چندان به واقعیت نزدیک نیست و سیستم ما در حال نزدیک شدن به وضعیت قبل از روز است و سطح بهتری داریم. از ثبات

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعداد دوربین ها در سطح شهر افزایش می یابد؟ وی افزود: شهرداری تهران هر ساله برای رفع مشکل نقاط حادثه خیز و بهبود سیستم دوربین گام بر می دارد. به عنوان مثال در محدوده کامیون های ممنوعه و در محدوده سرعت در پایان 30 سال و در مورد ثبت تخلفات جناغی که در خروجی مرز دوازدهم انجام می شود، سیستم را افزایش خواهیم داد. بزرگراه، این سیستم تا پایان 10 سال به صورت پایلوت اجرا می شود.

تأیید و تعیین کدهای مجازات برای سرعت متوسط

به گفته برادران، سیستم کنترل «سرعت متوسط» در شهرداری راه اندازی شده است و این با وجود اینکه در 10 سال گذشته آزمایش شده است و می خواهیم بر اساس تصویب و تخصیص ظرفیت سامانه را افزایش دهیم. کد مجازات برای سرعت متوسط. سرعت ناوبری در جاده را افزایش دهید.

معاینه فنی به کلیه زیرساخت های دوربین کنترل ترافیک در تهران گسترش یافت

برادران گفت ، ما اکنون در تلاش هستیم تا بازرسی فنی را به کل زیرساخت های دوربین اضافه کنیم تا بازرسی فنی همه اتومبیل ها کنترل شود. به عنوان مثال می توانیم عدم قبولی معاینه فنی از مرکز تهران را برای رانندگان تهرانی کنترل کنیم به طوری که راننده حتما باید از مرکز تهران امتحان بگیرد که به ما کمک می کند کنترل بیشتری بر آلایندگی خودرو داشته باشیم و سطح را کاهش دهیم. از آلودگی

شهرداری برای نظارت بر موتور سیکلت های پایتخت با یک عامل ایمنی بالاتر با پلیس مشورت می کند

به گفته وی، ما در مورد موتورسیکلت ایده هایی داریم، با توجه به افزایش تعداد موتورسیکلت ها در سطح شهر، در حال رایزنی با پلیس هستیم تا فردی را پیدا کنیم که بتواند موتورسیکلت های با ضریب ایمنی بالاتر را زیر نظر داشته باشد و شهردار تهران در حال انجام واردات است. پروژه موتور الکتریکی..

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا