استقلالی‌های ولخرج! – میجیک

استقلال | استقلالی

در ادامه ماجراجویی بی پایان خصوصی سازی دو تیم بزرگ پایتخت، این بار رئیس سازمان خصوصی سازی جزئیات جدیدی از وضعیت هزینه ای استقلال تهران ارائه کرده است.

به گزارش میجیک، رئیس سازمان خصوصی سازی در پی بحث هایی درباره نحوه تامین مالی تیم فوتبال پایتخت جزئیات جدیدی در این زمینه ارائه کرده است.

خرج کنندگان روز: مستقل

رئیس سازمان خصوصی سازی به سوالات حاضران پاسخ داد وضعیت باشگاه استقلال او پاسخ داد و اعلام کرد که تفاوت استقلال و پرسپولیس در این است که مدیران استقلال تمام داشته های خود را خرج کردند و بدهی های کلانی را متحمل شدند.

شاخص کل بورس این هفته را با روند نزولی آغاز کرد و با کاهش بیش از 7 هزار واحدی به کانال 2 میلیون و 100 هزار واحدی بازگشت.

روز چهارشنبه (31 تیرماه) تعداد 28 میلیون و 800 هزار سهم معادل 12 درصد از سهام شرکت خمیرمایه رضوی با نماد قمیه در بورس ایران عرضه شد. عرضه اراده. البته این پیشنهاد اولیه صرفاً برای صندوق‌های سهامی و مختلط است که حداکثر تا ساعت 22 روز سه‌شنبه (30 تیر 1402) گزارش ارزیابی سهام تهیه شده توسط صندوق را به آدرس ایمیل MarketOperation@ifb.ir ارسال می‌کنند.

روز بهار: طلای جهانی

قیمت طلا پیش از بسته شدن بازار در روز جمعه، افزایش یافت و در مسیر افزایش هفتگی قرار گرفت، زیرا بازدهی دلار و اوراق قرضه پس از آن که داده‌های ضعیف حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده تردیدهایی را در مسیر افزایش نرخ بهره پس از ژوئیه ایجاد کرد، کاهش یافت.

همچنین بر اساس اعلام مرکز آمار، نرخ بیکاری جمعیت 15 ساله و بالاتر در بهار 1402 به 8.2 درصد رسید که نسبت به فصل مشابه سال قبل یک درصد کاهش داشته است.

در خبری دیگر از اتاق بازرگانی ایران، جدیدترین شماخ گزارش می دهد(شاخص مدیران خرید) که بر اساس آن اگرچه انتظارات برای رونق کاهش یافته است، اما اقتصاد ایران همچنان در مسیر شکوفایی حرکت می کند.

رشد امروز: تولید خودرو

آمارهای ارائه شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می دهد که در خرداد ماه مجموعاً تولید انواع خودرو 14 درصد افزایش داشته است در حالی که تولید خودروهای سواری 11 درصد افزایش داشته است و بیشترین افزایش تولید به کالاهای سنگین (کامیون، کامیونت و تریلر) نسبت داده شده است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان و عرضه کنندگان برنج گفت: ممنوعیت واردات برنج هر سال اعمال می شود، اما برای امسال پیشنهاد می کنیم مدت زمان آن را کاهش دهیم.

همچنین سازمان ملی استاندارد در گزارش عملکرد وی سطح کیفی کالاها را 71.42 درصد اعلام کرد و از توسعه ویژگی های واحد مسکونی استاندارد تا مرداد 1402 خبر داد.

هشدار روز: مصرف آب

مقایسه شرکت آب و فاضلاب استان تهران با افزایش میزان مصرف آب در پایتخت وی نسبت به افزایش دمای هوا و وقوع موج گرما هشدار داد.

سخنگوی صنعت برق کشور ثبت مصرف برق گفت و گفت: با وجود اینکه تجهیزات آماده است اما فشار زیادی وجود دارد به همین دلیل برای عبور از این شرایط به همکاری مردم نیاز داریم.

در خبری دیگر، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران این مجموعه را تایید کرد کارت سوخت اضطراری امکان پذیر نیست، گفت: اجرای طرح جایگزینی کارت های بانکی با کارت سوخت در مرحله مطالعاتی و توسعه است و در هیچ یک از جایگاه ها اتفاق خاصی نیفتاده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا