ارجاع پرونده تخلفات صنفی ۱۰ هزار میلیاردریالی به تعزیرات حکومی استان سمنان

تعزیرات | سمنان

میجیک/ سمنان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تشکیل و ارجاع صدها پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی استان به ارزش 10 هزار میلیارد ریال در بهار امسال خبر داد.

مهدی یحیایی هفتم تیرماه از انجام بیش از 10 هزار بازرسی در سه ماهه نخست امسال خبر داد و اظهار داشت: این بازرسی ها با هدف رصد وضعیت بازار کالاها و خدمات به ویژه کالاهای اولویت دار و نظارت بر فعالیت های تجاری و اقتصادی است. مرکز استان سمنان و اوگا در قالب طرح های مختلف از افزایش بی رویه قیمت ها جلوگیری شده است.

وی گفت: در این بازرسی که توسط کارشناسان بازرسی و بازرسی، بازرسان و بازرسان افتخاری اداره کل صنعت انجام شد; معدن و تجارت به صورت مستمر انجام می شود و هر روز از واحد معاملات و سطح عرضه 743 مورد تخلف کشف شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان سمنان ادامه داد: در این مدت 714 مورد تخلف شامل گران فروشی، کم فروشی، حذف قیمت و نصب از فهرست بها، عدم ارائه فاکتور و لوازم، فروش و انبارداری قاچاق و غیره مبلغ 10000 میلیارد ریال است که تعزیرات حکومتی برای رسیدگی و صدور رای نامیده شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت 438 مورد شکایات مردمی به سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات (ستاد خبری) اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گزارش شده است که توسط بازرسان مورد رسیدگی و رسیدگی قرار گرفته است. و کارشناسان این بخش.

یحیایی تاکید کرد: در صورت مشاهده تخلف از سوی اتحادیه، هم استانی ها می توانند با شماره تلفن گویا 124 سامانه ستاد خبری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان موضوع را اطلاع دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا