مطالب میجیک

توسعه استان سمنان بدون نقش آفرینی زنان امکان ندارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، جلسه روز فاطمه منصوری بعد از ظهر پنجشنبه در گروهی از کارمندان زن و فعالان اجتماعی با نمایندگی های مقام معظم رهبری در استان سمنان ، وقتی شاهد آن هستیم که حمایت مسئولان ، به ویژه جمعه ، یک زن را ترسیم می کند فعال در زمینه مدیریت و اجتماعی. وی گفت: “این حمایت زنان جامعه را تشویق می كند.”

وی با بیان اینکه بخش بزرگی از جامعه ما را زنان تشکیل می دهند و برای پیشرفت این گروه باید در کنار مردان باشند و آداب و شرایط را حفظ کنند ، افزود: توسعه استان سمنان بدون نقش زنان انجام نمی شود. وضعیت به گونه ای است که زنان پذیرفته می شوند و نقش آنها در توسعه متنوع تر می شود.

معاون استاندار سمنان ادامه داد: برای اینکه زنان م effectiveثر و موفق باشند ، باید بیش از مردان رنج بکشند ، زیرا آنها امور خانه ، فرزندان و نقش های مختلف را مدیریت می کنند و باید وظایف را با حساسیت مشابه آنها انجام دهند. او باید صاف باشد.

منصوری تأکید می کند که زنان توجه ویژه ای به مشاغل مناسب و حتی تعارضات نقشی در محیط کار دارند و باید ثابت شود که زنان شاغل و موفق در محل کار ، زندگی شخصی موفقی دارند و کیفیت کار و زندگی را بهبود می بخشند. گفت

وی گفت که از رهبران دینی و الگوهای ما ، به ویژه حضرت زهرا (س) و تحصیلاتش سپاسگزارم نهج البلاغه این می تواند کمک خوبی برای زنان ، به ویژه زنان و مدیرانی باشد که مسئولیت آنها در استان سمنان است ، گفت: “این مدل قادر است به زنان کمک کند تا راه صحیح را پیدا کنند و سره تا آن را از نسترن متمایز کند.

معاون مدیر منابع انسانی استاندار سمنان ، گفت: “همانطور که در توصیه های همه رهبران دینی وجود دارد ، زنان نیز باید کارهای خوب انجام دهند و برای دستیابی به حقوق و حفظ عدالت و بهبود جامعه گام بردارند.”

دکمه بازگشت به بالا