اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی در سازمان محیط زیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محیط زیست

به گزارش خبرگزاری آنلاین، نجمه کمالی عسل مشاور امور زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام این خبر گفت: غالب شدن پیروز شدن چیره شدن جمعیت سازمان حفاظت محیط زیست بر اساس ماده (۲) قانون حمایت از خانواده و جوانان قانون جمعیت در اجرای سیاست های کلی جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری برای اجرا در ستاد ابلاغ می شود. و ادارات دولتی

وی با اشاره به لزوم راه اندازی اردوگاه جوانان در مرکز استان گفت: بر اساس این دستور. غالب شدن پیروز شدن چیره شدن اردوهای جوانان مقیم استان در مراکز استان ها باید فعال شود.

کمالی تاکید کرد: سازمان حفاظت محیط زیست از تمام ظرفیت خود برای اجرای قانون جمعیت جوانان استفاده کرده و خواهد کرد و از اداره کل حفاظت محیط زیست استان درخواست می کند همکاران بی خانمان را شناسایی و به وزارت راه و شهرسازی معرفی کند. توسعه شهری برای تامین مسکن و سفر ادامه دارد

یک اتاق مادر و کودک ایجاد کنید

مشاور امور زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست از راه اندازی اتاق مادر و کودک در ساختمان مرکزی این سازمان خبر داد و گفت: برای رفاه حال مادران در ساختمان اصلی مکانی برای استراحت و شیر دادن به نوزادان در نظر گرفته شده است. سازمان.

کمالی از اجرای دورکاری برای مادران دارای فرزند در این سازمان خبر داد و گفت: برای رفاه حال مادران دارای فرزند زیر 2 سال دورکاری برای مادران در سازمان در اولویت قرار گیرد. در این رابطه نمایندگان، مدیران کل در ستاد و استان ها باید ضمن فراهم آوردن بستر لازم برای دورکاری، همکاری و حمایت لازم را داشته باشند.

وی از برگزاری یک دوره آموزشی بیش از 30 ساعت در حوزه خانواده و بیش از 17 هزار نفر ساعت آموزش برای تحکیم خانواده و تحکیم تشکیلات خبر داد و گفت: برگزاری دوره آموزشی خانواده بر اساس بند. اچ تبصره 9 قانون بودجه بودجه به ستادها و استانها اختصاص می یابد.

دکمه بازگشت به بالا