مطالب میجیک

حمایت از جایگاه مادران با تصویب طرح «جوانی جمعیت» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نرجس بختیار خلج مشاور وزیر کار در امور زنان در یادداشتی در اختیار خبرگزاری آنلاین نوشت: پس از مدت‌ها تلاش کارشناسان و دلواپسان، سرانجام قانون «حمایت از خانواده و جوانان» به تصویب رسید.

این قانون قرار است بندهای مختلفی داشته باشد باروری باعث سهولت و آسایش خانواده های ایرانی و کاهش نگرانی والدین در ابعاد مختلف می شود و انشالله با تلاش و همگرایی در کشورهای مختلف و ارتباط با سایر نیروها در کوتاه مدت نقش مهمی در تحکیم بنیان خانواده ایفا می کند. بگذار کشور آباد شود.

یکی از مزایای قانون حمایت از خانواده و جوانان این است که نقش مادر را نادیده می گیرد. همسر خیر و دردسر برای خانواده های مشتاق ازدواج و فرزندان حمل به سطح مطلوب ارتقا یافته است.

بخش مهمی از مشکل ما در مورد قانون است زیرا اجرا یا ناقص اجرا و عدم توجه به قانون است، اما در مورد قانون تحکیم خانواده و جوانان سعی شده است به جوانب مختلف اجرای قانون توجه ویژه داشته باشیم. نظارت بر.

هدف این قانون تشویق جوانان و خانواده ها به ازدواج و باروری در این زمینه حمایت ها و امکاناتی فراهم شده است و انشالله با همکاری و حمایت مجموعه های مختلف مشکل ساکنان کشور در کمتر از ده سال آینده حل خواهد شد.

درباره یک زن خانه دار با سه فرزند و یک بند ب ماده 103 همچنین لازم به ذکر است که قانون برنامه ششم توسعه برای بیمه مادران دارای سه فرزند و بیشتر دیده شده است که به دلایلی که برای ما روشن نیست تاکنون این بند نادیده گرفته شده است!

اما دولت جدید و وزیر محترم کار در راستای حمایت از فقرا، عزت و تحکیم خانواده آنان گام برداشته و طبیعتاً در این راستا نیز به دنبال آمادگی برای اقدامات اجرایی و بیمه برای عزیزان خود بوده اند.

امیدواریم با روحیه جهادی و متخصصان متعهد در بخش های مختلف، کارهای زمینی از جمله این کار به سرعت انجام شود.

دکمه بازگشت به بالا