آغاز نشست‌های تخصصی با فدراسیون های نامزد اعزام به هانگژو – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران | فدراسیون

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، با توجه به بازی های آسیایی پیش رو هانگژو و طبق دوره قبل کمیته ملی المپیک با حضور سرپرست کاروان، مدیران و مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نشست تخصصی با مسئولان و کادر فنی فدراسیون های کاندید برگزار کرد. . اعزامی به ورزش ملی پوشان دغدغه ها و نقاط ضعف خود را بیان کردند و مسئولان وزارت ورزش و کمیته نیز انتظارات و درخواست های خود را از زمین اعزامی مطرح کردند، بنابراین در پایان دغدغه طرفین. حل شود، شاهد ارسال کاروانی با کیفیت به بازی خواهیم بود.

به همین منظور صبح امروز در اولین دور نشست فوق العاده حضور یافت دکتر مناف هاشمی رهبر کاروان هانگژو و دبیرکل کمیته، سید محمد پولادگر، نایب رئیس مسابقات قهرمانی ورزشی وزارت ورزش، دکتر نصرالله سجادی، مشاور رئیس، دکتر محین فرهادی زاد، نایب رئیس کمیته، دکتر. علیرضا پاکدل رئیس فرهنگستان دکتر علی خواسته های مدیرکل برنامه کم اهمیت و نظارت وزارت ورزش مانند با حضور مسئولان سه فدراسیون ووشو، کبادی و تکواندو به صورت جداگانه برگزار شد.

هاشمی در دیدار با فدراسیون قلب گفت: یادی از دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان و آقای خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید ویژه. آه تو با حمایت همه جانبه فدراسیون های اعزامی به بازی های آسیایی 9 ماه قبل از شروع بازی ها این جلسات را آغاز کردیم تا بتوانیم از نزدیک به برنامه ها و دغدغه های شما گوش فرا دهیم و برای رفع آنها گام برداریم. برای گرفتن بهترین نتایج

وی ادامه داد: امیدوارم مسئول محترم فدراسیون جلسه ای از کارشناسان و کارشناسان با کادر فنی تیم ملی برگزار کنند تا با همکاری یکدیگر بهترین نتایج را بگیریم چرا که کمیته ملی المپیک، آکادمی و مرکز برای نظارت بر تیم ملی همراه با وزارت ورزش مانند آنها خدمات فدراسیونی شده اند تا بهترین نتایج را بگیرند.

بعد عباس اورسجی رئیس فدراسیون هاتی هنگام ارائه برنامه فدراسیون برای حضور در بازی های آسیایی و آماده سازی تیم ملی و شرکت در چندین تورنمنت بین آنها بین المللی وی خواستار حمایت مالی بیشتر از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک شد.

همچنین هادی ساعی رئیس فدراسیون در دیدار با مسئولان و کادر فنی تکواندو برنامه تیم های ملی مردان و زنان در دو رشته را تهیه کرد. کیوروگی و پوکه وی ارائه و اعلام کرد که بودجه فدراسیون برای برنامه پیش رو کافی نیست و از وزارت ورزش و کمیته بررسی ویژه انتظار داریم. آه تو برای افزایش بودجه این فدراسیون.

در آخرین جلسه فوق العاده نیز امیر صادقی رئیس فدراسیون ووشو از اعزام تیم ملی قدرتمند ووشو خبر داد هانگژو داده شده.

در این جلسات کارکنان فنی تیم ملی هر رشته، گزارشی از نحوه روند انتخابی ملی می دهد بستهبرگزاری اردوها، مسابقات انتخابی، مسابقات تدارکاتی و رویدادهای قبل از بازی های آسیایی هانگژو در جلو و راستی ترکیب نهایی تیم هانگژو ارائه کردند.

در این دیدار محسن بیرانوند رئیس مرکز مانیتورینگ تیم ملی، سید فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل بین المللی در این کمیته امیر حاجی قاسم رئیس مرکز سنجش و رشد توانمندی های بدنی آکادمی ملی المپیک، محمود عبداللهی مدیر روابط عمومی و ایمان مسعودی کارشناس مرکز مانیتورینگ حضور داشتند.

دکمه بازگشت به بالا