آرزوی بانوی طلایی ایران چیست؟

میجیک/خوزستان تنها دارنده مدال طلای کاروان دو و میدانی ایران در پارالمپیک توکیو گفت: رویای او همچنان رکورددار پرتاب نیزه و تکرار مدال طلای توکیو در پارالمپیک پاریس است.

هاشمی متقیان در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: با توجه به اینکه تیر و آنلاین سال آینده باید در مسابقات جهانی و آسیایی شرکت کنم و تمام اهدافم ارتقای رکوردم در این دو رشته بزرگ به ویژه مسابقات قهرمانی جهان است. مسابقه جایزه بزرگ برای من همینطور است. می خواستم خودم را محک بزنم چون در اوج فشار تمرینی وارد این مسابقات شدم.

وی ادامه داد: به هر حال با توجه به اینکه در پارالمپیک توکیو مدال طلا را کسب کردم، هدفم این است که یک سال بعد از مسابقات دوباره در میدان رقابت حاضر شوم و دوباره خودم را نشان دهم.

تنها بانوی طلایی کاروان دو و میدانی ایران در پارالمپیک توکیو خاطرنشان کرد: البته سطح گرندپری خوب است و 600 کشور در این رویداد حضور داشتند، اما به نظر من داوری مسابقات خوب نیست و حتی برخی ورزشکاران نیز خوب هستند. آنها شکایت کردند. بسیاری از ورزشکارانی که در این رویداد شرکت کردند پس از چندین سال ابتلا به کرونا در کشور خود شرکت نکردند اما پس از المپیک توکیو در مسابقات جایزه بزرگ ایران و مراکش شرکت کرده‌ام.

از بانوی طلایی ایران چه انتظاری دارید؟

با تاکید بر اینکه قصد دارم خودم را در امارات امتحان کنم و قول می دهم رکورد قهرمانی جهان را بالا ببرم، گفت: به خوبی می دانم که انتظارات از من به عنوان تنها بانوی طلایی کاروان دو و میدانی ایران در توکیو زیاد است و به همین دلیل است. . تمام تلاشم را می کنم تا با قدرتی مضاعف تمرین کنم، البته چون همه نگاه ها به من است، استرس هم دارم و با اینکه در مسابقات قبلی که مراکش بود رکوردم را بهبود بخشیدم، اما می دانم که الان همه نگاه ها به من است. و قهرمانی جهان بهترین عملکرد را خواهد داشت. با کسب مدال طلا و بهبود رکوردم انتظارات را برآورده خواهم کرد.

متقیان بیان کرد: البته همان طور که می خواستم مدال طلا را تکرار کنم و رکورد را ارتقا دهم، مسئولان نیز به من توجه کردند. بعد از بازی های پارالمپیک توکیو در شرایط اردویی بسیار خوبی قرار داشتم که باعث شد مدال طلا را تکرار کنم و رکوردم را در المپیک مراکش بهبود بخشم. در این راه رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان به خوبی از من حمایت کرد و حضورم در مسابقات امارات حاصل تلاش این مسئولان برای ارتقای تجربه من بود. در پیشگاه خداوند از شما سپاسگزارم، در بخشی از برنامه، به دلیل توجه ویژه مسئولین به اینجانب، قدردانی خود را اعلام می کنم، لذا تولدتان را تبریک می گویم.

وی گفت: آرزوی من این است که رکورددار پرتاب نیزه و تکرار مدال طلای توکیو در پارالمپیک پاریس باشم.

این ورزشکار خوزستانی در پایان گفت: از آقایان گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری، محمدنیا مدیرعامل باشگاه ملی حفاری و خانم بیثاردان که از من در خوزستان محافظت کردند تشکر می کنم. استان و امیدوارم در پیشگاه این مسئول مورد تجلیل قرار بگیرم. همچنین از آقای دکتر تشکر ویژه دارم. اسبقیان رئیس و آقای مسعود حمیدی دبیر فدراسیون جانبازان و معلولین.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا