مطالب میجیک

قرار گرفتن روی سکوی پارالمپیک آرزوی تنها بانوی قایقران پارالمپیکی

ایستادن روی سکو پارالمپیک آرزوی تنها راننده زن پارالمپیک است

تنها زن راننده پارالمپیک گفت: با حمایت کمیته ملی پارالمپیک ، امسال وضعیت بهتری نسبت به سال گذشته دارم و سعی می کنم در پارالمپیک توکیو سکو بزنم.

شهلا بهروزی راد در مصاحبه با میجیک ، وضعیت خود را از زمان آغاز اردوگاه تمرکززدایی در دریاچه آزادی تشریح کرد: من در حال آزاد شدن هستم ، شرایط من نسبت به سال گذشته بهتر و آماده تر است.
وی گفت: مسابقات قهرمانی کشور در اکتبر امسال برگزار می شود ، اگرچه از اردوی آماده سازی به دلیل کرونا فاصله دارد ، من می توانم در 200 متر پاراکایاک نفر اول باشم و این انگیزه را برای ادامه تمرین افزایش می دهد.
تنها رفتگر پارالمپیک در مورد چندین جلسه تمرینی در طول هفته گفت: “به جز جمعه ، من هر روز ورزش می کنم ، بنابراین از شنبه تا صبح چهارشنبه ، بدن سازی را در روزهای یکشنبه ، سه شنبه و پنج شنبه انجام می دهم ، و شنبه ها ، من دوشنبه و چهارشنبه ایروبیک بزنم و بازی کنم ، اما من یک هفته سخت کار می کنم تا بدنم خوب بماند.
وی می نویسد: متأسفانه من در پارالمپیک ریو سکو را از دست دادم و در آن بازی تجربه تلخی داشتم اما در توکیو سعی می کنم این تجربه تلخ را تکرار نکنم و تلاش یک ساله خود را برای مربیگری در تیم ملی جبران کنم.
بهروز راد گفت: امسال من در بدن سازی ، پارو زدن و انجام یک سری تمرینات هوازی تجربه بیشتری کسب کرده ام و آمادگی بیشتری نسبت به سالهای گذشته دارم. در واقع ، کرونا مانعی برای ثبت افت و پیشرفت نیست و من با پیروی از پروتکل های بهداشتی برای مسابقات سال آینده آماده هستم.
وی یکی از برنامه های خود را به عنوان یک شرکت کننده موفق در مسابقات جهانی مجارستان در ژوئن سال آینده عنوان کرد و افزود: مسابقات قهرمانی جهان مجارستان مرحله نهایی کسب سهمیه پارالمپیک هنگام قایقرانی است ، من در تلاش هستم پارالمپیک توکیو را برای معیار اصلی این مسابقات آماده کنم. .
سوارکار پارالمپیک در پاسخ به این سال که آیا مشکلی دارید یا خیر ، گفت: با حمایت کمیته ملی پارالمپیک ، همه تجهیزات و امکانات موجود است و من مشکل خاصی ندارم.
سرانجام بهروز راد در مورد این س whetherال که آیا شما دارای حقوق پارالمپیک هستید یا خیر ، افزود: من از ابتدای سال تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک قرار گرفتم و به طور منظم حقوق پارالمپیک را دریافت می کنم و باید از کمیته ملی پارالمپیک تشکر کنم.
آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا