مطالب میجیک

بانوی دونده کم بینا به دنبال سهمیه پارالمپیک با هزینه شخصی

تنها دونده معلول زن که برای بازی های پارالمپیک توکیو در ماه مارس آماده می شود تا با هزینه شخصی در مسابقات جهانی امارات شرکت کند.

هاجر صفرزاده پس از کسب مدال نقره در مسابقات جهانی 400 متر امارات در گفت وگو با میجیک ، اظهار کرد: برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو و توافق با تقسیم بندی هزینه های پزشکی برای خود ، تقریبا 50 میلیون تومان در قهرمانی جهان. من در امارات شرکت کردم اما متاسفانه با ثبت رکورد 60 ثانیه در 400 متر سهمیه ورود به بازی های پارالمپیک توکیو را به دست نیاوردم.

وی با بیان اینکه سوابق کمیته ملی پارالمپیک ثبت شده است سهمیه بازیهای پارالمپیک توکیو 57 ثانیه ثبت شده است و افزود: برای رسیدن به رکورد قبل از اعزام به مسابقات جهانی امارات متحده عربی ، طی 10 روز با هزینه خود (که تقریبا 15 است) میلیون نفر تومانی). من در کیش اردو زدم. اگرچه من در امارات سهمیه نگرفتم ، عملکرد من خوب بود و امیدوارم که در رکورد مارس سهمیه کسب کنم.

این دونده زن کم بینا در پاسخ به این س ifال که آیا می تواند به رکورد کمیته ملی پارالمپیک در ماه مارس برسد ، گفت: “طی یک سال گذشته ، من تمرینات منظم و فشرده ای را حتی با کرونا برای صلاحیت سهمیه پارالمپیک داشته ام. سلامتی ، در شرایطی به سر می بردم که می توانم رکورد 58 ثانیه از مسابقه 400 متر در باشگاه لیگ غیر معلولان لیگ را از چند ماه قبل ثبت کنم ، مطمئن هستم که این رکورد ها در 12 مارس برگزار می شود ، سهمیه سهمیه 400 متری زنی که به تو می دهم.

صفرزاده در پایان گفت: برای حفظ آمادگی جسمانی برای شرکت در مسابقات رکورد دوومیدانی ، تمرینات خود را در اصفهان زیر نظر مربی خود آغاز کردم تا در مراحل پایانی مسابقات سهمیه و برای اولین بار به عنوان دونده زن بهترین عملکرد را داشته باشم. فقط تصوری نداشتم بگذار به توکیو بروم.
آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا