چون وا نمی‌کنی گرهی، خود گره مشو!

شهره موسوی عضو کمیته زنان AFC شد

شهره موسوی به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، این روزها نه تنها کمکی به بانوان نمی کند، بلکه با جایگاه اسمی در این سمت، کمیته بانوان را نیز دچار مشکل می کند که در نهایت گریبان گیر فوتبال و فوتسال بانوان می شود.

به گزارش میجیک، رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که سه شنبه شب 26 آبان ماه برگزار شد، بی حد و حصر نیست و پرونده قضایی شهره موسوی، این نایب رئیس جمهور. فدراسیون نیز به حاشیه این مراسم کشیده شد.

عده ای در اعتراض به حضور شهره موسوی در هیات رئیسه فدراسیون مقابل ساختمان همایش منارا میلاد تجمع کردند. او معتقد است موسوی به دلیل پرونده قضایی نباید در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حضور داشته باشد.

در همین رابطه محمدحسین حامیسی، حراست فدراسیون اعلام کرد که «موسوی تا رفع مشکل اجازه عضویت در فدراسیون فوتبال را ندارد». صفی الله فغانپور مشاور حقوقی رئیس فدراسیون در عین حال در تشریح وضعیت موسوی در شورای فدراسیون گفت: وی یکی از اعضای شورا است و طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال می تواند تا زمانی که به کار خود ادامه دهد. تصمیم نهایی گرفته شده است.به دلیل عدم حضور وی در سه جلسه رسمی شورای حکام تا کنون فرصت حضور در جلسات دیگر را داشته است.وی در چندین جلسه حضور داشته است.جلسات آنلاین.او در جلسه شنبه هفته گذشته نیز شرکت کرده است. حضوری، پس اگر به فدراسیون بپیوندد مشکلی ندارد، فوتبال ندارد.

سوال اینجاست که آیا موسوی فقط می تواند در جلسات هیات مدیره شرکت کند یا با توجه به اظهارات مشاور حقوقی فدراسیون در محل کارش دیده می شود؟ اگر موسوی فقط بتواند در جلسات هیات رئیسه شرکت کند و اجازه ندهد در فدراسیون پشت میز خود بنشیند، چه کسی به وظایف نایب رئیس زن عمل می کند؟ موسوی که بیشتر درگیر پرونده قضایی خودش است چگونه به دنبال حقوق زنان در فوتبال است و در هیات رئیسه فدراسیون برای این بخش برنامه ارائه می کند؟ آیا موسوی در مدتی که در زندان بود از وضعیت نسوان مطلع بود یا فقط برای رسیدن به حد نصاب شورا در جلسات اینترنتی شرکت می کرد؟

درباره ادامه کار موسوی به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال سوالات زیادی وجود دارد. معاون رئیس جمهور که در سمت خود نیست و از طرفی درگیر یک پرونده حقوقی است. وی ضمن ریاست کمیته بانوان فدراسیون، مسئولیت اصلی برنامه ریزی و سازماندهی این دپارتمان را بر عهده داشت.

موسوی مدیرعامل باشگاه ورزشی بادران در لیگ دسته اول و مدیرعامل شرکت بازاریابی شبکه ای بادران است که در زمینه های مختلف از جمله لوازم آرایشی، بهداشتی و … فعالیت دارد و از ابتدا نتوانسته ادامه دهد. . در فدراسیون؛ مشکلاتی که روز اول خودش را نشان می دهد و انتقاد می آورد. در ادامه ورود مراجع قضایی به فعالیت های اقتصادی در حوزه ارز دیجیتال، عموماً از مسئولیت فدراسیون فوتبال خارج شده و تنها نام نایب رئیس زن را یدک می کشد.

بی اطلاعی مسئولان فدراسیون فوتبال برای استقرار و تثبیت جایگاه شهره موسوی می تواند به بخش بانوان لطمه بزند و مانع پیشرفت آن شود. اگرچه اردوها و جلسات تدارکاتی متعددی برای تیم ملی فوتبال بانوان در نظر گرفته شده است، اما بانوان برای پیشرفت نیاز به برنامه ریزی منظم، صحیح و بلند مدت دارند. برنامه ای که نایب رئیس بانوان فدراسیون در آن نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا