مطالب عمومی

سازمان استاندارد واردکنندگان را معطل و بلاتکلیف نگه ندارد

وزیر امور اقتصادی و دارایی از سازمان ملی استاندارد ایران خواست تا در زمان اظهار نظر در خصوص بررسی کالاهای وارداتی از متقاضیان، چارچوب زمانی استانداردی را در نظر بگیرد تا واردکنندگان برای دریافت پاسخ سوالات به طور مداوم به سازمان مراجعه کنند. تایید کیفیت محصولات وارداتی در کنار سازمان استاندارد ایران باشید.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، سید احسان خاندوزی در شصت و هفتمین جلسه شورای مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار با اشاره به شکایت برخی واردکنندگان از تاخیر سازمان ملی استاندارد اظهار کرد: ایران اعلام کند. نظرات در مورد کیفیت محصولات وارداتی : شکی نیست که واردکنندگان باید به دغدغه های این سازمان در خصوص سلامت و کیفیت محصولات و کالاهای وارداتی احترام بگذارند و رعایت کنند، اما این سازمان باید استاندارد زمانی برای اعلام نتایج نیز داشته باشد. در این رابطه.

وی تصریح کرد: واردکنندگان باید بدانند که مثلا بعد از 30 یا 50 روز پاسخ سازمان ملی استاندارد همیشه آماده است و نیازی به یک روز انتظار نیست.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: مردم عقب نمانند و برای تایید کیفیت محصولات وارداتی از سازمان استاندارد ایران به سازمان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا