برنامه مسابقات ایرانی‌ها در دومین روز المپیک ۲۰۲۰/ نوبت به پرچم‌داران رسید

در دومین روز از آغاز رسمی بازی های المپیک 2020 توکیو ، نمایندگان ایران در چهار رشته به رقابت می پردازند.

به گزارش میجیک ، بازی های المپیک 2020 توکیو به روز دوم آغاز رسمی خود رسیده و تاکنون ورزشکاران کشورهای مختلف تلاش خود را در چندین رشته ورزشی آغاز کرده اند. بعد از مسابقه ، نماینده ایران در این رویداد فردا عالی بود ، روز یکشنبه ، مردم ایران هنگام تیراندازی ، بسکتبال ، تکواندو و قایقرانی با دشمن رقابت می کنند. (زمان همه مسابقات به وقت ایران است)

تیراندازی کردن:

هانیه راستیمان، پرچم زن کاروان ایران شروع در ساعت 4:30 بعد از ظهر در مرحله افتتاحیه ، تپانچه بادی 10 متری زنان مسابقه را آغاز می کند. در این مسابقات 57 تیرانداز حضور دارند.

مهیار صداقت هم ا8:30 بعد از ظهر. مرحله ابتدایی تفنگ بادی 10 متری مردان در خط آتش بود. در این مسابقات 47 تیرانداز به رقابت می پردازند.

سبد:

تیم ملی بسکتبال ایران در اولین مسابقه خود در المپیک5:30 بعد از ظهر. او برابر جمهوری چک بازی خواهد کرد. این مسابقه در چارچوب مسابقات گروه A برگزار شد.

تیم ملی بسکتبال ایران که سومین حضور خود را در المپیک انجام داد ، تنها یک بار ، 73 سال پیش ، در المپیک 1948 لندن (مقابل ایرلند) به پیروزی رسید.

نکته مهم دیگر اینکه ایران این بار تنها تیم حاضر در المپیک است که حتی یک بازیکن در لیگ NBA کار نمی کند.

تکواندو:

در زیر کلیک کنید، وزن تکواندوکار زن ایرانی 57 کیلوگرم است شروع در ساعت 5:30 عصر در مراحل اولیه او با کیمیا علیزاده بازی خواهد کرد. علیزاده با پرچم پناهنده در المپیک شرکت کرد.

میرهاشم حسینی تکواندوکار ایرانی دیگر از 7 و 8 دقیقه صبح در مرحله 16 ، وزن 68 کیلوگرم مردان با هوانگ اوگن از چین تایپه رقابت می کند.

قایق:

نازنین ملایی در مرحله یک چهارم نهایی دست و پا زدن انفرادی زنان است با شروع ساعت 7 عصر با پنج ملوان دیگر رقابت کنید. او در نیمه اول شماره سه را کسب کرد و به این مرحله رسید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا