مطالب میجیک

کاراته المپیک ۲۰۲۰توکیو/ شکست سارا بهمنیار در دومین مبارزه

نماینده کاراته بانوان عراق 55 کیلوگرم زنان ایرانی در دومین نبرد با دشمن از چین تایپه شکست خوردند.

به گزارش میجیک ، سارا بهمنیار ، نماینده وزن 55 کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز جهان ، در حالی که به مسابقات کاراته المپیک 2020 توکیو ادامه می داد ، در دومین مبارزه خود با ون تسیوآن از تایپه چین در تاتامی شرکت کرد و 5-1 شکست خورد. پایان.

مبارزه با اولین مدال طلای جهان Absorb چ zçelik از ترکیه و نفر اول در رنکینگ ، با این حال ، وارد تشک بهمنیار شد و در نهایت با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید. نماینده چین تایپه در اولین جنگ 5 بر 2 شکست خورد تیم بلغارستان نمایندگان بلغارستان نیز توانستند تیم ملی ترکیه را 5 بر 1 شکست دهند.

بهمنیار در گروه یک با سراپ اوزچلیک از ترکیه ، ون تزویان از چین تایپه و گرونوا از بلغارستان هم گروه بود.

از این رو ، صعود بهمنیار به نیمه نهایی و کسب مدال به بازی نهایی مقابل بلغارستان بستگی دارد.

در وزن دیگر نمایندگان اوکراین ، ژاپن ، اتریش ، مصر و قزاقستان حضور داشتند.

افراد هر گروه با یکدیگر رقابت خواهند کرد و در نهایت بالاترین آنها در هر گروه به مرحله بعدی صعود خواهند کرد. در مرحله بعد ، نفر اول از هر گروه با افراد دیگر گروه های دیگر مبارزه می کند و برنده فینال می گیرد و بازنده مدال برنز المپیک را دریافت می کند.

آنا چرنیشوا از روسیه نیز در این وزن قرار داشت که به دلیل مثبت بودن تست کرونا المپیک را از دست داد. هدایت چرنیشوا از روسیه بر عهده حسین روحانی قهرمان و مربی سابق تیم ملی کاراته ایران است.

حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده دو نماینده دیگر کاراته ایران در المپیک توکیو هستند که شنبه با حریفان خود به رقابت می پردازند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا