اظهارنظر معاون وزیر درباره وضعیت بانوی تاریخ‌ساز وزنه‌برداری

میجیک / سمنان معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مشکلاتی که وزنه برداران بانوان ایرانی با آن روبرو هستند ، گفت: اکنون منتظر نظر پزشک هستیم.

جمشید تقی زاده که برای معرفی مدیرکل ورزش و جوانان استان به سمنان سفر کرده است ، در دیدار با استاندار سمنان که برای اولین بار در موفقیت وزنه برداری بانوان ایران برای ورزش بانوان مشترک بود ، به این موضوع پرداخت. وزنه برداری این زن را اعلام کرد و گفت: وزنه برداران کهگیلویه و بویراحمدی ممکن است سهمیه المپیک را برای کشور بخورند ، اما ما باید صبر کنیم تا نظر پزشک تا روشن شود.

وی سال های آخر را دوران طلایی ورزش کشور عنوان کرد و افزود: طی یک حکومت هوشیارانه و امیدوارانه در ورزش های مختلف گام های مهمی برداشته شد که می توان از آن به عنوان دوران طلایی ورزش کشور نام برد.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در طول دوره حوادث خوبی در زمینه زیرساخت های ورزشی و در سایر موارد مربوط به ورزش در مناطق مختلف کشور اتفاقات جالبی رخ داده است.

وی از راه اندازی بیش از 2،000 زمین چمن مصنوعی و 6000 خانه در حاكمیت ورزشهای روستایی و حاكمیت امید خبر داد و بیان داشت: در آن دوره سالن ورزشی برای بیشترین 6000 نفر و 15000 صندلی استادیوم و مجموعه ورزشی در شهر و حومه کشور انجام داده است

تقی زاده سهمیه المپیک کشورمان را تحت این مدیریت افزایش داد و افزود: خوشبختانه تعداد ورزشکاران بیشتری نسبت به دوره قبل به المپیک و پارالمپیک آینده اعزام خواهیم شد.

وی با اشاره به موفقیت اخیر یک تیم فوتبال و یادداشت ملی خاطرنشان کرد: بازی فوتبال ، ورزشکاران و بازیکنان تیم ملی فوتبال به ویژه در بحرین تلاش خوبی می کنند که باعث خوشحالی و رضایت آنها می شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: وی در زمان وزارت دکتر سلطانی فر خدمت ارزنده ای انجام داد و تلاش ویژه ای صورت گرفت.

وی افزود: برای اولین بار در 50 سال گذشته ، لایحه ای درباره وظایف ورزشی با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی اعلام شد و ایجاد سیاست ورزشی به عهده ورزش و جوانان خواهد بود.

وی تأکید کرد که ورزشکاران و نمایندگان کشورمان در المپیک آینده می توانند پرچم ایران را به طور مکرر برافراشته کنند.

معاون وزیر ورزش هشدار داد: در مجموع 67 ورزشکار در المپیک حضور دارند که بیش از سهمیه قبلی است.

تقی زاده با تأکید بر اینکه سودهای خوبی در بخش قهرمانان در کشور کسب شده است ، افزایش قابل توجهی در سازمان های غیردولتی ورزشی نشان داد و ادامه داد: در بخش جوانان ، قبل از دولت 83 NGO به طور رسمی فعال بودند ، اما امروز بیش از 3500 سیمان ثبت شده است

وی با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان تلاش ویژه ای در توسعه منابع انسانی و توجه به استعدادهای ورزشی در استان سمنان داشت گفت: امیدواریم استان سمنان به دلیل همجواری با تهران یکی از بهترین پایگاه های ورزشی کشور باشد. ، می توان شاهد تربیت و رشد ورزشکاران جوان و ارتقا شاخص های ورزشی در این استان بود

در مراسمی با حضور معاون وزیر ورزش ، علوی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و خدمات 6 ماهه مرادی ، رئیس اداره کل ورزش و معاون جوانان اداره کل معرفی شد. .
به گزارش میجیک – به تازگی ، با درخشش “پریسا جهانفكریان” در رده دسته فوق سنگین ، اولین سهمیه المپیك برای وزنه برداری بانوان ایران ثبت شد. این زن مورخ اخیراً تحت عمل جراحی قرار گرفته و ورود او به المپیک توکیو مشخص نیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا