اظهارات جنجالی سرمربی تیم فوتسال بانوان حفاری پس از برکناری

اظهارات جنجالی سرمربی تیم فوتسال بانوان حفاری پس از برکناری

میجیک / خوزستان سرمربی تیم ملی فوتسال زنان اخراجی گفت: “من بسیار صبور و مودب هستم.” من چیزی نخواهم گفت ، اما این باشگاه امروز هرگز به خوبی از من مراقبت نکرد.

مینا بارانی ، که امروز توسط باشگاه ملی حفاری اخراج شد ، در مصاحبه با میجیک گفت: “از فصل گذشته ، ما با مشکلات و مجموعه ای از حوادث روبرو شده ایم که تیم حفاری نمی تواند به فینال برسد ، که همچنین کمتر امتحان شده است. “بیایید با هم جمع شویم. برای فصل جدید لیگ برتر ، باشگاه لیستی برای جذب بازیکنان درخواست کرد و در لیستی که من به مدیر باشگاه و تیم تحویل دادم ، من می خواستم سه یا چهار بازیکن را جذب کنم و فقط یک بازیکن (مهسا کمالی) التماس می کرد برای هزار مشکل و لطفاً ، او جذب شد و بقیه با مهربانی به تیم دیگر رفتند.

ما باید بازیکنان تیم را رصد کنیم

او گفت: “پست ها ، باشگاهی که باید یک عنوان پیدا کند می تواند بازیکنانی را جذب کند که خوب هستند و چیزهایی که جذب من نمی شوند و تعداد بازیکنان باید کمی بیشتر باشد.” در این مدت ، من هنوز هم Drilling Club را احترام می گذارم ، اما متأسفانه او بازیکنانی را که باید سطح 2 و 3 داشته باشیم و لیستی از بازیکنانی که توسط او مسئول و انتخاب شده اند را جذب نکرد ، در حالی که مرد در لیست وجود دارد. متأسفانه من ساکت و مودب بودم زیرا می خواستم کاری انجام دهم. علاوه بر این ، قرارداد من می گوید که من فقط تیم را به پلی آف می رسانم ، که کسب کرده ام.

آنگونه که باید می توانستیم امکاناتی در اختیار ما قرار نگیرد

این مربی فوتسال گفت: به مدت دو یا سه هفته بازیکنان من بسیار عصبانی بودند و امکانات لازم را در اختیار ما قرار نمی دادند و ممکن بود و در تغذیه بازیکنان مشکلاتی وجود داشت حتی اگر بازی تیم فوتسال مردان حفاری بیش از حد ، من توصیه می کنم که این باشگاه خوابگاه های مردان را فراهم کند تا رویداد بازی برابر سایپا ، که در آن پنج بازیکن ما به عفونت کرونا مبتلا شدند ، تکرار نشود ، اجتناب ناپذیر است.

در دو هفته گذشته بدنبال سالن ، یخ و غذا برای بازیکنان بوده ام

وی افزود: قبل از بازی با خراسان رضوی ، بازیکنان هزار برابر دریافت نکردند و طی دو هفته گذشته به دنبال سالن ، غذا برای بازیکنان ، یخ ، ماساژ برای بازیکنان و چیزهایی که در آنها نیست کنترل من بود. “اما من این کار را کردم. سرپرست و مربی بودنم ، و اوضاع واقعاً دشوار بود و شاید تمرکزم منحرف شود زیرا در این دو هفته تحت فشار زیادی بودم.

بازیکن من شب قبل از بازی سوسیس و کالباس خورده بود

بارانی افزود: در بازی با کارخانه روغن آبادان میزبان آن در اهواز بودیم اما بازیکنان نوشیدنی و مکمل ورزشی نداشتند و فقط آب می نوشیدند. رژیم غذایی این ورزشکار باید متفاوت از حد معمول باشد ، اما بازیکنان شب قبل از بازی سوسیس و کالباس خوردند زیرا کیفیت غذا خوب نبود. حتی 90 روز پیش بازیکنان من به دلیل این مسئله اعتصاب کردند و سپس جلسه ای با مسئولان باشگاه گفتند که این مسئله حل خواهد شد ، اما کاملاً غیرممکن بود.

من به هیچ مشکلی فنی برخورد نکردم

وی گفت: “تیم های دیگر امکانات زیادی دارند و وقتی بازیکنان من این وضعیت را می بینند از نظر روحی بهم می خورند و ذهن آنها درگیر می شود. خود بازیکنان به من می گویند که من از نظر ذهنی آماده نیستم بازی را برای شما انجام دهم. چه انتظار دارم از بازیکنی که روی نیمکت یا قبل از بازی به شما می گوید ، من به راحتی امکانات را پیدا کردم. آیا ذهن این بازیکن آماده بازی است؟ من به دلیل عدم ارائه امکانات با هیچ مشکل فنی و مشکلی روبرو نشدم. این درست است که در ابتدای فصل به بازیکنان گفته شد مشخص نیست که ما چه زمانی به شما پول می دهیم ، اما هفت ماه پس از تمرین و هر هفته او می گوید هفته آینده به شما پول می دهد ، ذهن بازیکن مشغول است و امیدوار است که می تواند برای من بازی کند

قبل از برکناری من ، سرمربی مشخص شده بود

این مربی گفت: “با این حال من الان به باشگاه رفتم و او پایان همکاری را اعلام كرد و بسیار خوب است ، متأسفانه او مربی بعدی را انتخاب كرده است و بسیار خوب است كه اخراج شد و سپس به بازیکنان پول پرداخت كرد. برای تغییر تغییر ، انگیزه را امتحان کنید.

وی گفت: “در نامه اخراج من گفته شد که این به دلیل نتیجه بدی بود ، وقتی قرارداد را نوشتم قصد داشتم تیم را به مرحله پلی آف برسانم ، که گفتم.” حتی هنوز فرصت بازگشت به میز را دارید. تفاوت ما با تیم اصلی فقط سه امتیاز است ، اما چون من یکی دو بار از بازیکنانم دفاع کردم و منافع بازیکنان را در نظر گرفتم ، پس درمان شدم و همه مشکلات سرزنش شد و نتایج ضعیف بود. البته ، او از این موضوع عصبانی نبود.

من بسیار صبور و مودب هستم

بارانی ادامه می دهد: ما بازیکنان را برای مسابقه به اردو می آوریم و سپس به آنها گفته می شود ، غذای هر بازیکن 3500 تومان و قیمت شیر ​​کاکائو برای کودک 7 هزار تومان است. من بسیار صبور هستم و مودب نمی توانم چیزی بگویم ، اما باشگاه اکنون کار خوبی انجام داده است. وقتی به بازیکنان گفته شد که قصد تغییر سرمربی را داریم ، البته بازیکنان چیزی به من نگفتند.

چرا این باشگاه امکانات را ضعیف نمی داند؟

وی گفت: در تیم ما موقعیت ها تغییر کرده است و من کارهای مربوط به سرپرست را انجام می دهم و برخی کارهای فنی نیز توسط سرپرستان انجام می شود. فقط باید از کیاوش آلاسوند تشکر کنم که در این مدت خیلی با من مهربان بوده و به من کمک کرده است. من نمی خواهم شخصیت این تیم دوباره مورد سو ab استفاده قرار گیرد و البته نمی خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم ، اما وقتی دست کم گرفته نشوم ، موضوع را ذکر می کنم. حیف که در نامه استعفا من عنوان شده بود که این کار به دلیل نتایج ضعیف انجام شده است ، وقتی به من بازیکن و امکانات نرسیدند ، چه ابزاری را باید کار کنم و چرا باشگاه از چنین امکانات ضعیفی استفاده کرده است؟ من قراردادی را امضا کردم که با این تیم تمرینات پلی آف را انجام می دهد ، که من هم انجام دادم. من حتی از جیب شخصی ام به بازیکنان هدیه می دهم و به بازیکنان پول می دهم ، آیا باشگاه به من پول می دهد؟ نه. من در فصل گذشته درخواستی از باشگاه دریافت نکرده ام.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا