طرح حفظ کرامت زنان از حقوق بانوان صیانت می کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

طرح حفظ کرامت زنان از حقوق بانوان صیانت می کند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

کابل قاسمی طوسی درگفتگو وی با توجه به نارضایتی همسر مربی تیم ملی اسکی بانوان از سفر به جام جهانی ایتالیا ، به خبرنگار آنلاین گفت: مانعی برای انجام تعهدات خانوادگی نخواهد بود و همچنین وظایف و مسئولیت های خانوادگی هیچ مشکلی نخواهد داشت. مانع انجام تعهدات اجتماعی زنان.

وی ادامه داد: آسیب و ضعف بازیکنان تیم ملی از شرکت حضور و مربیگری آسیب فردی نیست و شامل حال همه شهروندان می شود. و موضوعی این اعتبار ملی نامیده می شود و امیدوارم وزیر ورزش و جوانان با هماهنگی مقام قضایی در مواردی که اعتبار ملی وجود دارد استثنا محسوب می شود ، بنابراین شاهد چنین اتفاقی نیستیم.

کل تصحیح طبق این قانون ، یک دختر در سن قانونی می تواند بدون اجازه پدرش به خارج از کشور سفر کند ، اما این معلم 38 ساله در طبقه متوسط ​​است بین المللی، در شرایطی که از هیچ همسری خواسته نمی شود که کشور را ترک کند و چنین وظیفه مهمی را انجام دهد و این درگیری قانونی باید حل شود.

طوسی یادآوری می کند: در شرایطی که توافق نهایی برای محافظت از شأن زنان و محافظت از خشونت باید طبق قانون ماده 57 این قانون در مجلس اعلام شود ، اگر شوهر چنین قصدی داشته باشد زیرا این کار غیر منطقی و ناعادلانه است ، دادگاه خانواده بدون ، او بررسی می کند و حق زن را صادر می کند.

دکمه بازگشت به بالا