مطالب میجیک

توجه به نقش بانوان در ایجاد فرهنگ خودمراقبتی و دیگر مراقبتی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین خدابخش مرادی نفچی ، ظهر دوشنبه در ملاقات با ششمین زن متفکر تانک در استان زنجان ، نشان می دهد که اجرای بلوک های طرح هوشمند ، سردار سلیمانی و حمایت از سالمندان در استان زنجان است و گفت: اگر مراقبت از خود در جامعه ایجاد نشود ، نتیجه نخواهیم گرفت.

وی چرایی توانمند سازی پروتکل های بهداشتی در استان زنجان و بهبود آن را بیان می کند: در زمینه کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری عروق کرونا قلب ، به ویژه در زمینه آموزش ، الگویی را طراحی کرده اند که برای همه قابل استفاده است.

نفچی می گوید که آموزش بیماری را کاهش می دهد و می افزاید که آموزش باید نتایج خوبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه آموزش مجازی در دوره کرونا ضروری است ، افزود: مدلهای مربوطه باید در جلسات استانی تانک ارائه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: اگر حوزه زنان و خانواده ها از نظر اهمیت دارای اهمیت باشد ، بافت جامعه آسیب پذیر خواهد بود.

نفچی بر لزوم تهیه خروجی جلسه اتاق فکر تأکید کرد و گفت: خروجی جلسه باید بر اسناد تأثیر بگذارد.

وی درباره تهیه اسناد پیشگیری از طلاق و اعتیاد در استان زنجان طی یک سال گذشته صحبت کرد و گفت: اسناد مداخله اجتماعی ، اقتصادی و روانشناختی در کرونا نیز در استان تهیه شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان هشدار داد: در زمینه حمایت از نهادهای خانواده ، باید به سمت جلو حرکت کنیم تا اسنادی را تولید کنیم که خروجی لازم را داشته باشند.

مرادی نفچی درباره نیازها نقش زنان را در فرهنگ سازی خود بررسی کنید سلامتی و سایر درمان های کرونا دیتکاناکه و می گوید نقش زنان در فرهنگ آنها سلامتی و باید توجه بیشتری به تاج داد.

وی گفت: “زنان توانایی زیادی در ترغیب جامعه برای جلوگیری و کنترل بیماری عروق کرونا قلب دارند.”

دکمه بازگشت به بالا