تیم ملی فوتسال زنان بازیچه انتخابات فدراسیون فوتبال؟

انتخابات | تیم ملی فوتسال

حق رای دادن سرمربی تیم ملی فوتسال در شورای انتخابات فدراسیون باعث شایعات مختلفی شده است که سعی می کنند او را به دلیل عدم شرکت در برخی مراحل انتخابات از بین ببرند.

به گزارش میجیک ، فدراسیون انتخاباتی فوتبال در تاریخ 31 مارس 2017 برای تعیین فدراسیون های ورزشی وظیفه که مهم بود برگزار می شود. طبق مقاله انجمن ، تعداد آرا the مجمع 85 رأی بود و 12 رأی به زنان اختصاص یافت و هنگام انتخاب رئیس جمهور جدید فدرال ، نشانه های حیاتی را نشان داد.

آیا زنان در مجمع رأی دادند؟

زنانی که در انتخابات فدراسیون حق رای دارند:

– نماینده تیم شهرداری بم کرمان و واچان از کردستان دو تیم اول لیگ برتر فوتبال بانوان هستند.

– نمایندگان تیم مس رفسنجان و سایپا تهران دو تیم اول لیگ برتر فوتسال بانوان هستند.

– نماینده تیم ایمن گیلان سنگر قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی زنان است.

– شهناز یاری سرمربی و همچنین کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان است

– سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان.

قرارداد مریم آزمون پس از کار ایران در مقدماتی المپیک در آوریل 1998 به پایان رسید ، اما او حق دارد در مسابقات مختلف از جمله بهترین ها به عنوان سرمربی تیم ملی ایران رأی دهد.

– کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان

سارا قمی قبل از خداحافظی از بازی ملی کاپیتان تیم ملی بود ، مشخص نیست که می تواند رأی دهد یا کاپیتان تیم ملی دیگر به مجمع می آید.

– سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی.

تیم ملی فوتبال زنان ایران هنوز بطور رسمی تشکیل نشده است و در این شرایط ممکن است حقوق زنان به دو رای کاهش یابد و تعداد کل آرا در مجمع 83 رای باشد.

– داور بین المللی زنان.

از آنجا که گلاره ناظمی در میان 10 داور برتر فوتسال جهان قرار دارد ، به مجمع انتخاب خواهد شد.

برای کسب رای بیشتر مبارزه می کنید؟

در 5 اکتبر 2009 ، فدراسیون فوتبال شهناز یاری را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال انتخاب کرد تا تیم ملی را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده کند ، اما مسئولان فدراسیون اردوگاه های ملی را به دلیل کرونا لغو کردند تا تیم ملی بیشتر دچار ابهام شود. در زمان های دیگر. یاری بارها از ارتش درخواست کرد و گفت که او وقت خود را تلف می کند تا به تیمی که می خواست برای سومین بار در آسیا جام را بدست آورد آسیب برساند ، اما هیچ نفوذی نداشت و مسئولان فدراسیون این موضوع را نادیده گرفتند ، حتی سکوت نشان دادند ، نه تنها نسبت به تیم ملی بی تفاوت بودند. او همچنین شفافیت افکار عمومی و طرفداران فوتسال زنان را نادیده می گیرد. در حقیقت ، او فراموش کرد که یک مقام رسمی باشد.

شرایط باعث شد تا او به تیم لیگ برتر سایپا کمک کند و مسئولان فدراسیون در این مورد توضیحی ندادند اما در ماه های منتهی به انتخابات شایعات مختلفی درباره سرمربی تیم ملی شنیده شد.

من شنیدم که فدراسیون فوتبال به دنبال مربی دیگری برای تیم ملی بود که دلیل خوبی برای تیم لیگ برتری داشت تا صدای این افراد را در مجمع داشته باشد ، و همچنین گزینه های مختلفی وجود دارد.

تیم ملی انتخاب اسباب بازی؟

اگر این فرض درست باشد ، پرسش ها و ابهامات مختلفی وجود خواهد داشت. اول از همه ، باید به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال مسئول هدایت تیم باشگاهی نامیده شود. مشکل جدیدی نیست پیش از این شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی دانشگاه آزاد اسلام آزاد بود و نیلوفر اردلان نیز در زمان هدایت تیم سایپا به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان در مسابقات کافا انتخاب شد ، بنابراین به همین دلیل امکان پذیر نیست. راهنما را بردارید.

از طرف دیگر این سوال وجود دارد که کدام فدراسیون فوتبال می خواهد برای کدام تیم ملی مربی انتخاب کند؟ چگونه یک تیم ملی تعطیل شده توسط مسئولان اکنون می تواند دغدغه همان مسئولان باشد؟

آیا فدراسیون برنامه ای برای تیم ملی برای راه اندازی سرمربی “یاری” در سایپا ندارد؟ اگر او برنامه ای دارد ، چرا سعی نمی کنیم مربی را ترغیب کنیم پیشنهاد باشگاه را رد کند؟

مسئولان ورزشی و کسانی که می خواهند در انتخابات شرکت کنند نباید از تیم های ملی بهانه ای برای پیگیری مطالبات استفاده کنند. اگر فدراسیون برنامه ای برای تیم ملی فوتسال بانوان دارد ، باید آن را به روشنی توضیح دهد و عزم جدی برای دستیابی به آن داشته باشد ، اما اگر این ادعاها صحت داشته باشد ، نشان می دهد که نظرات مسئولان تیم ملی مفید و مطابق با اهداف آنها است. او صدای آن را کاهش می دهد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا