دروغ شیرین دختر ۱۶ ساله برای فوتبالیست شدن

فوتبال به عنوان یکی از محبوب ترین ورزش ها ، طرفداران را تا جایی که فوتبالیست می شوند به عنوان هدفی برای دختران و پسران جذب می کند.

به گزارش میجیک ، گل های کوچک یا فوتبال در کوچه پس کوچه شهر خاطرات مشترک دختران و پسران است. برای کسانی که فوتبال را دوست دارند ، فرقی نمی کند که توپ از پلاستیک و خاک یا آسفالت ساخته شده باشد ، زیرا چشمان آنها به دروازه متمرکز است و نشان می دهد که می توانند با یک تراشه یا پد گل بزنند! برخی از افراد هرگز مستطیل و روح عشق را به بازیکنان فوتبال تسلیم نمی کنند.

نگین زندی ، بازیکن 16 ساله تیم ملی ایرلند ، یکی از کسانی بود که در خیابان های ایذه توپ را لگد زد ، با کار بد از فوتبال و فوتسال خلاص شد و اکنون برای خانم مبارزه می کند. گل در لیگ برتر فوتبال زنان ایران. این دختران از سال اول بازی در فوتسال به تیم ملی فوتبال دعوت شدند و اکنون به گلزن شماره یک تیم Z Transform تبدیل شده اند.

این بازیکن در مصاحبه با میجیک نشست و درباره نقش خود به عنوان بازیکن فوتبال صحبت کرد که در زیر می توانید جزئیات آن را بخوانید.

من صبح تا شب در راهرو فوتبال بازی می کردم

من از کودکی فوتبال را دوست دارم و هر روز از ساعت 7 صبح تا 8-9 شب ما با بچه های محله فوتبال بازی می کنیم و بازی می کنیم. در آن زمان هیچ وقت فکر نمی کردم فوتبالیست باشم و در لیگ برتر بازی کنم. قبل از رفتن به فوتبال ، من دو سال فوتبال بازی کردم و خانواده ام مرا به دلیل فوتبال رد کردند زیرا من بارها به ورزش های دیگر می رفتم و آنها از من می خواستند تا 12 سالگی فوتبال بازی کنم ورزشی را انتخاب کنم. در ابتدا هنگام بازی هندبال خانواده ام را فریب دادم ، اما در تمرینات فوتسال شرکت کردم.

فوتسال را زیر نظر خانم شروع کردم. سحر رمضانی که اکنون یک تیم تغییر Z است و در سال اولم در چندین آزمون شرکت کردم تا برای تیم ملی فوتبال انتخاب شوم و قبول شدم. بعد از آن من در سن 14 سالگی ، 16 ، 19 و 23 سالگی در تیم ملی بازی کردم و با تیم 16 و زیر 19 سال به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدم و در ترکیب اصلی قرار گرفتم.

من در لیگ برتر با خانم گلی جنگیدم

سال گذشته در سن 15 سالگی برای اولین بار در لیگ برتر بازی کردم و با سپاهان قرارداد بستم. من هافبک مناسب این تیم بودم ، که این را دوست نداشتم و گروه تخصصی من نبود ، اما امسال در Z Transform Forward حضور داشتم و برای خانم گلی می جنگیدم. تاکنون ، من سه گل به ثمر رسانده ام ، یک پاس گل داده ام و شماره دو بهترین گلزن لیگ هستم.

در اواخر امسال ، من می دانستم که بازیکنان چگونه می توانند گلزنی کنند ، اما از آنجا که من به عنوان بازیکن مهاجم بازی نمی کردم ، مشکلی نداشتم ، اما امسال کمک به من و هم تیمی هایم مهم شد. من انگیزه زیادی دارم و امیدوارم که به این مهم دست پیدا کنم زیرا بازیکنان زیادی در بخش خود ندارم و برخی از آنها مانند زهرا قنبری و سارا قمی هستند که سطح بالایی دارند. سعی کردم به او هم برسم.

فوتبال | فوتبالیست

کیفیت فوتبال زنان از هر زمان دیگری بهتر است

فوتبال بانوان ایران نسبت به چند سال پیش بهتر است و از نظر قرارداد و پشتیبانی جایگاه بهتری دارد. کیفیت مسابقه نیز بهبود یافته است ، اکنون که تیم به دلیل شیوع ویروس کرونا گروه بندی شده است ، شرایط دشوار شده است زیرا فقط چهار تیم به مرحله بعدی راه یافته اند و ما تلاش می کنیم بخشی از این چهار تیم باشیم. البته با شرایط بهتر شده است ، اما هنوز پخش تلویزیونی نداشته است و اگرچه میانجیگری کرده است ، اما هنوز طبق معمول نیست. امیدوارم این مشکل قابل حل باشد.

می خواهم لژیون شوم

اولین هدف من قهرمانی با یک تیم لیگ برتری بود و بعد از آن فکر می کردم لژیونر می شوم. اگر من امسال مادر گل بودم ، ممکن است یک لژیون باشم. البته من هنوز پیشنهادی ندارم ، اما انشاlالله این اتفاق خواهد افتاد.

فوتبال | فوتبالیست

من بازی رونالدو را دوست دارم

من برای خانم سحر رمضانی فوتبالی دارم که از هر لحاظ مرا حمایت می کند و به من کمک می کند. او اولین الگو بود. رونالدو الگوی من است و من عاشق بازی با او هستم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا