دختران فوتبالیست از سرما به آمبولانس پناه بردند+ فیلم

بازیکن تیم فوتبال شهرداری بم کرمان به دلیل برودت هوا قبل از بازی با کمک ارومیه در آمبولانس نشست.

به گزارش میجیک ، لیگ برتر فوتبال بانوان پس از چند ماه تعطیلی امروز (جمعه) آغاز می شود و تیم ها در دو گروه به مصاف یکدیگر می روند. مدافع عنوان قهرمانی شهرداری بم در هفته اول میهمان پشتیبانی آذربایجان غربی بود اما به دلیل زمین پوشیده از برف ، دیدار دو تیم با تأخیر 75 دقیقه ای آغاز شد و از ساعت 15:45 آغاز شد.

بازیکنان این تیم حدود ساعت 12 در ورزشگاه شهید باکری در آذربایجان غربی حضور داشتند و در آن دوره طبق ویدیویی که در اینستاگرام تیم فوتبال بانوان بم منتشر شده بود ، گزارش شده بود که به دلیل کمبود گرما در رختکن ورزشگاه ، بازیکنان آمبولانس بم وارد محل شدند. ورزشگاه

سرانجام در این بازی بم با نتیجه سه بر صفر پیروز می شود. بهناز طاهرخانی ، کوهستان خسروی و فروغ موری گلزنان بم در این دیدار هستند.

در یک بازی دیگر ، واچان کردستان به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته ، کارخانه گاز ایلام را با نتیجه دو بر یک شکست داد. گلزن هر سه گل زهرا قنبری بود که فصل گذشته در بم بازی کرد. زهرا حاتم نژاد از روی نقطه پنالتی تنها گل تقطیر را به ثمر رساند.

تغییرات Z اصفهان در اولین مسابقه میزبان البرز نیز بود و با سه گل نگین زندی (دوم) و مرضیه نیکخواه به پیروزی رسید. همچنین ملوان بندرانزلی میهمان سرگل بوشهر بود که با دو گل صفورا جعفری و یک گل سرگل با کوثر ایزد پناه به پیروزی رسید. این مسابقه از ساعت 11 صبح به دلیل احتمال بارندگی در بوشهر آغاز شد.

نتایج جلسات هفته اول به شرح زیر است:

سرگل بوشهر 1 _ 2 ملوان انزلی

ذوب آهن اصفهان 3 _ نماینده صفر از البرز

کارخانه گاز ایلام 1-3 و کردستان

همکاری در آذربایجان غربی صفر – 3 شهرداری بم

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا