سولماز عباسی: بانوان روئینگ سوار پسرفت نداشتند/باید اردوها را شروع کنیم

سولماز عباسی: بانوان روئینگ سوار پسرفت نداشتند/باید اردوها را شروع کنیم

مربی تیم ملی پارو زدن بانوان گفت:
اگرچه ملوانان چند ماه از مسابقات دور نبودند اما عقب نشینی نکردند اما ما مجبور شدیم اردو را شروع کنیم.

سولماز عباسی در گفت وگو با میجیک ، درباره آغاز اردوی تیم ملی پارو زدن بانوان اظهار داشت: فدراسیون به دلیل ساخت خوابگاه ، تاریخی را برای افتتاح خوابگاه اعلام نکرده است. از طرف دیگر ، طبق اخطار ستاد مبارزه با فساد کرونا ، فکر می کنم اردوها از اوایل ماه نوامبر آغاز شود.

وی درباره تعداد افرادی که می خواهند با سربازان صحبت کنند ، گفت: “من جلسه ای با آقای سهرابیان ، رئیس فدراسیون قایقرانی برگزار کردم ، اما به دلیل حساسیت بحث کرونا ، بسیاری از افراد قادر به دعوت و اولویت نیستند.” سهمیه پیدا کنید و رتبه بالایی داشته باشید. البته ما سعی می کنیم افراد دیگر را ترک نکنیم و از هر کاری که می توان انجام داد پشتیبانی کنیم تا بتوانیم آموزش را دنبال کنیم.

عباسی افزود: من می خواهم تیمم پویا باشد و ورزشكاران بدانند كه ورزش و پیشرفت ، این شانس برای او وجود دارد كه بیاید و در كنار دیگران تیم ملی شود.

مربی تیم ملی پارو زدن بانوان در پاسخ به این سوال که آیا رکورد قهرمانی ایران راضی کننده است یا خیر ، تأکید کرد: آخرین رکوردی که در دریاچه آزادی داشتیم تیرماه سال گذشته بود و خوب است که زینب نوروزی و شکیبا واگوفی رکورد زمانی اضافه کردند. شیمی زارعی برای چند ثانیه سقوط کرد و من می دانستم که او مدتهاست که از رقابت دور نیست. به طور کلی ، الحمدلله نه تنها عقب نشینی کرد ، بلکه چند ثانیه هم بهبود یافت.

وی با بیان اینکه از زمان تعطیلی اردوها تیم ملی چندین ماه تمرین نکرده است ، تأکید کرد:
من از 18 مارس ، هنگامی که اردوگاه بسته شد و شهروندان به خانه بازگشتند ، با آنها تماس گرفتم و پرونده را بررسی می کنم ، و ممکن است سعی کنم او را ترک نکنم ، و او مرا دنبال کرد. اما اردو زدن باید شروع شود. زیرا تا شروع مسابقات مقدماتی المپیک زمان زیادی باقی نمانده است و در نهایت 6-7 ماه وقت داریم و باید تمام روز از آن استفاده کنیم. قهرمانی ایران نیز انگیزه بازگشت به یک فضای رقابتی را دارد.

عباسی همچنین درباره تأثیرات استفاده از کشتی های جدید در آموزش پارو زدن گفت: ما روزهای آینده را می شماریم تا کشتی ها چون قایق های مورد استفاده اکنون مرطوب هستند و از طرف دیگر شور و شوق تیم ملی را برای تمرین با کشتی های جدید ایجاد می کند. ردن استانها همچنین می توانند از کشتی های موجود استفاده کرده و با امکانات بهتر تمرین کنند.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا