سپاهان با پیروزی لیگ بانوان را شروع کرد

بانوان | سپاه

سپاهان با پیروزی لیگ بانوان را شروع کرد

میجیک/اصفهان تیم فوتبال بانوان سپاهان در اولین دیدار لیگ برتر 1403-1404 مقابل نمایندگان سیرجان به پیروزی رسید.

به گزارش میجیک تیم فوتبال بانوان سپاهان در هفته اول این رقابت ها امروز (جمعه 6 مهرماه) میزبان گل گهر سیرجان بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود اصفهان به پایان رسید.

بیان محمودی در این دیدار گلنوش خسروی فاطمه عادلی ملیکا متولی زهرا پورحیدر الهام فرهمند ثنا صادقی فاطمه اردستانی زهرا علیزاده مرضیه نیکخواه روژین تمریان را به میدان فرستاد و رها یزدانی را درون دروازه قرار داد.

اولین گل فصل سپاهان با سوپرگل روژین تمریان در دقیقه 14 به ثبت رسید.

بیان محمودی سرمربی سپاهان پس از این پیروزی گفت: تساوی برای ما بسیار سخت است و در اولین بازی مقابل تیمی با کیفیت و مدعی عنوان قهرمانی سیرجان بازی کردیم و می دانیم که بازی قبل از آن بسیار سخت بوده ایم. اما همه چیز در تمرینات پیش فصل آماده شده است خدا را شکر که امتیاز کامل این بازی مهم را بردیم.

وی افزود: من کوچکترین سهم این پیروزی را دارم احترام و حمایت بازیکنان و کادرفنی برای کسب این پیروزی زحمات زیادی کشیدند و امیدوارم این روند را ادامه دهم.

محمودی ادامه داد: 5 بازیکن سیرجانی جذب کرده ایم و آنها هم حساسیت بالایی دارند. قبل از بازی به آنها گفتم احساساتی نباشند و در نهایت با یکی دو تعویض می توانیم بازی را کنترل کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا