مطالب میجیک

مثبت شدن تست ۴ بازیکن دیگر از تیم هندبال بانوان سپاهان

تست کرونا چهار بازیکن دیگر از تیم فوتبال بانوان سپاهان آزمایش مثبت داده اند و مشخص نیست که این تیم ممکن است در مرحله برگشت باشد یا خیر.

به گزارش میجیک ، با آغاز رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان ، چهار بازیکن و سه عضو تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان مثبت بودند و آنها پس از اولین بازی به اصفهان بازگشتند. اکنون آزمایش چهار بازیکن دیگر مثبت است و آن بازیکنان نیز برای استراحت به قرنطینه برمی گردند.

اما طبق گفته سرمربی این تیم ، چهار بازیکن مثبت در مرحله اول تست تاج فعلی را امتحان کرده اند و در صورت حل مشکل ، آنها به تمرینات برمی گردند.

طبق برنامه فدراسیون ، مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان قرار است اواخر ماه نوامبر از سر گرفته شود و مشخص نیست که آیا تیم فولاد مبارکه سپاهان می تواند برای بقیه مسابقات آماده شود.

زهرا دیانی ، سرپرست تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در این باره به میجیک گفت: آزمون تاج برای چهار بازیکن دیگر مثبت بوده است. چهار بازیکن و سه کادر در ابتدای مسابقات مثبت بودند و امروز دوباره آزمایش کردند و باید ببینیم نتایج آزمون چیست. اگر آزمون منفی است ، پس می توانید در آموزش شرکت کنید.

وی افزود: هیچ بازیکنی در تیم باقی نمانده است ، ما فکر نمی کنیم به مرحله بعدی مسابقات صعود کنیم. بازیکنان با هم بودند و ما همچنان می توانستیم مثبت عمل کنیم. به هیچکس نمی توان اعتماد کرد. تمرینات ما باید امروز شروع شود ، زمانی که با همان تعداد بازیکن شروع می کنیم. امیدوارم که بتوانیم به مرحله بعدی مسابقات صعود کنیم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا