برادران موادفروش در شرق تهران بازداشت شدند

تهران

برادران موادفروش در شرق تهران بازداشت شدند
آفتاب نیوز :

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از ربط دادن چندین گزارش و شکایت مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه دو قاچاقچی مواد مخدر با سابقه، این پرونده در این فصل و تیمی از ماموران یکم و سوم تشکیل شد. قرارگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مسئولیت رسیدگی به این پرونده را بر عهده گرفت. در این رابطه با پیگیری ساعتی مامور، مشخص شد دو برادر قاچاقچی به نمایندگی از یکی از استان های جنوبی مقادیر زیادی مواد مخدر تهیه و به تهران منتقل می کنند تا مواد مخدر را بین خود توزیع کنند. خرده فروش

وی افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان در یکی از محله های شرق پایتخت با هماهنگی مقام های قضایی اکیپی متشکل از ماموران ایستگاه های 1 و 3 پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مورد بررسی قرار گرفت. حاضر به مخفیگاه متهم اعزام و با دستگیری دو برادر در تحقیقات تکمیلی از این محل، 83 کیلوگرم یک گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در منزل جاسازی شده بود، کشف و ضبط کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی های پلیسی تحویل داده شدند. جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شود.

دکمه بازگشت به بالا