واکنش دختران قایقران به عملکردشان در المپیک پاریس/ انتقاد از نظافت دهکده

المپیک | المپیک پاریس

دختران قایقرانی ایران از عملکرد خود در المپیک پاریس روایت می کنند

به گزارش میجیک، فاطمه مجلل در رقابت های قایقرانی المپیک پاریس به مرحله یک چهارم نهایی رسید و مهسا جاور و زینب نوروزی راهی فرصت بعدی شدند.

جاور درباره عملکرد گفت: الحمدلله بازی بسیار خوبی داشتیم اما در گروه خود آمریکا و رومانی قهرمان جهان یکی بودند. برای حضور در المپیک وزن زیادی کم کردیم و تمام تلاش خود را کردیم تا در بهترین شرایط به مسابقات برسیم. با این حال تمام تلاش خود را می کنیم تا به سطح بالاتری برسیم. این دومین المپیک است و باید برای کسب رکورد بهتر به اردوهای جهانی بیشتری اعزام شویم.

عالی: المپیک بزرگتر از آن چیزی است که فکر می کردم

فاطمه مجلل درباره صعودش به مرحله یک چهارم نهایی گفت: همه چیز طبق برنامه ریزی قبلی پیش رفت. گروه، مسابقه و مسابقه خوبی بود و فقط باد خوبی داشتیم. الحمدلله به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردم و قطعا این مرحله سخت تر است اما امیدوارم با دعای مردم بتوانیم به این مرحله هم برسیم. درست است که المپیک بزرگتر از آن چیزی است که فکر می کردم و سطح آن بالاتر است، اما سعی می کنم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. همه رقبای من بسیار قوی و خوب هستند، اما تمام تلاشم را می کنم تا به فینال برسم.

نوروزی: امیدوارم دفعه بعد قرعه خوبی بگیریم

زینب نوروزی پس از برگزاری مسابقات مقدماتی و صعود به فرصت بعدی گفت: با توجه به رقبای موجود در تلاش هستیم تا به مرحله بعد صعود کنیم. رقابت با این حریفان که شماره یک و دو جهان هستند، استرس بیشتری دارد اما خدا را شکر می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم. به رقابت سختی که با رومانی و آمریکا داشتیم افتخار کردیم و امیدوارم فردا بتوانیم جزو سه قایق برتر باشیم و به مرحله بعد صعود کنیم. امیدوارم فردا قرعه خوبی بگیریم نه مثل مرحله اولیه که دو کشور برتر جهان در گروه ما هستند.

سهرابیان: نظافت روستا بد است

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در حاشیه مسابقات قایقرانی المپیک گفت: تیم روئینگ دوبل با تدبیر سرمربی در راه فرصتی دیگر است تا به مرحله یک چهارم صعود کنیم. قرعه کشی مثل دیروز خوبه. البته قرعه کشی بسیار مهم است زیرا کشورهای دیگر نیز مانند ما به مرحله شانس دوم نگاه می کنند. قایقرانان ما در دونفره عملکرد خوبی داشتند و رکورد خوبی از خود به جای گذاشتند.

وی ادامه داد: ملی پوشان ما دست بسته نیستند و سعی می کنند در پاریس عملکرد عالی ارائه دهند. نگاهی به قرعه کشی نشان می دهد که آنها کار آسانی نخواهند داشت زیرا تنها 6 نفر از 16 نفر به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا می کنند و بقیه به فینال C می روند.

سهرابیان با اشاره به مشکلات دهکده المپیک نیز گفت: از نظر غذایی تنوع زیادی ندارد اما غذاهای روستا برای کاهش وزن بسیار مناسب است. با این غذا مشکلی با وزن پارو دوبل نداشتیم اما کارمان برای وزن فاخر فاطمه سخت بود. به علاوه تمیزی روستا خوب نیست و چند بار قاشق و چنگال را در لیوان آب جوش می ریزند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا