حمیده عباسعلی: آرزویم رسیدن به مدال المپیک است

کاراته المپیک ایران در مصاحبه با وب سایت کمیته بین المللی المپیک گفت: “بزرگترین امید کاراته کسب مدال در المپیک است.”

به گزارش میجیک ، وب سایت کمیته بین المللی المپیک در گزارشی مفصل به بررسی آخرین وضعیت حمیده عباسعلی کاراته کای از المپیک ایران می پردازد.

این گزارش که در مصاحبه ای با وی منتشر شده است ، در مورد چگونگی کسب کاراته کای ایران در بازی نهایی کاراته یک اتریش ، سهمیه المپیک را به دست آورد ، جایی که عباسعلی با نتیجه 2 بر یک از رقیبان ایتالیا پیروز شد. نزدیک زانو ،

عباسعلی درباره مصدومیت گفت: مسابقات استرالیا بسیار استرس زا است زیرا می دانم که می توانیم با کسب یک مدال طلا مدال المپیک کسب کنیم. البته مصدومیت در ورزش حرفه ای به یاد ماندنی است ، اما وقتی در آستانه مهمترین رویداد ورزشی خود اتفاق بیفتد ، فشار زیادی به این ورزشکار وارد می شود.

وی گفت: “همه تلاش ها و برنامه هایی برای المپیک موفق.” من برای رقابت های سهمیه برنامه هایی از این دست را داشتم و موفق شدم.

مدال آوران نقره و برنز در مسابقات جهانی کاراته 2014 و 2016 اضافه کردند: “بعد از مصدومیت جدی زانو ، ناامید نشدم زیرا به موفقیت المپیک اعتقاد داشتم .البته در آن زمان ، به تعویق انداختن المپیک وعده ای برای من داد.

عباسعلی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مادر قهرمان اصلی زندگی من است. او می خواست که دخترش یک ورزشکار باشد ، بنابراین وقتی کودکی من و برادرم را در باشگاهی نزدیک خانه اش ثبت نام کرد. من به کاراته علاقه ندارم اما بعداً به آن علاقه مندم.

مدال طلای و برنز بازی های آسیایی 2014 و 2018 درباره ویژگی برجسته در کاراته گفت: “بزرگترین نقطه قوت این رقابت صبر و امید است.” من دو بار تلاش کردم که موفق شوم و سعی کردم بهترین تلاش خود را انجام دهم.

در پایان ، عباسعلی گفت: “سال گذشته ، اگر کسی از من سؤال کند که بیشترین چیزی را که می خواهم ، می گویم کسب مدال در المپیک است ، اما از آنجا که کاراته در المپیک نبود ، فکر می کردم هرگز به آرزوی خود نرسم.” اما اکنون که در المپیک توکیو کاراته دارم ، می توانم آن رویا را عملی کنم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا