به تصویر کشیدن زنان ایثارگر، وظیفه هنرمندان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

هنر

به تصویر کشیدن زنان ایثارگر، وظیفه هنرمندان است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم اختتامیه جشنواره جهانی فیلم کوثر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هوانوردی اردیبهشت گفت: جشنواره فیلم کوثر برگزار می شود. جشنی برای حفظ وضعیت متعادل زنان، و زن متعادل مانند آب روان است.» به دنیا حیات می بخشد، به جهان بشر حیات می بخشد و تاریخ ما پر از زنان شجاع و شجاع است. ایستادن باعث رشد و هدایت جامعه می شود.

وی ادامه می دهد: زنی کارآمد که در عین پاکی تمام وجود خود را در قالب محبت در اختیار دیگران قرار داده و در جایی که باید پیشرو جامعه باشد، کارآمدی خود را در میانه میدان به اثبات می رساند.

قاضی زاده هاشمی به نام های بزرگ و مقدسی مانند حضرت آسیه اشاره می کند.س)ازدواج مقدس (س)حضرت زینب(س)س) و حضرت زهرا(س)س)هر فرد را نمونه کامل زنان برابر معرفی کرد و افزود: وقتی بخواهیم از همسران نمونه، دختران نمونه، مادران نمونه، موفقیت های اجتماعی، فعالان سیاسی، فرهنگی و اقتصادی صحبت کنیم، می توان از افراد نام برد، زیرا این عزیزان در آنجا موثر هستند. افراد در اقتصاد خانواده و امثال حضرت خدیجه (سلام الله علیها) در اقتصاد جامعه در زمان پیامبر گرامی اسلام.پ) او نقش مهمی ایفا می کند.

سپس معاون رئیس جمهور: اندازه های شخصیتی مختلف می تواند جامعه را هدایت کند، اگر الگوی مناسبی برای جامعه ارائه نکنیم قطعا جامعه به دنبال قهرمانان قلابی می رود، در حالی که شخصیت های معروف کم نداریم.

وی بیان کرد: در مدت سه سالی که به بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت کردم از دیدگاه خودم صحبت می کنم و قطعا هنرمندان و بانوان زیادی هستند که در جامعه موثر هستند. این در حالی است که در جامعه ایثارگران و ایثارگران زنان بسیاری مانند همسران، دختران، خواهران شهید، جانبازان، آزادگان و ایثارگران وجود دارند که هر کدام را می توان یک زن موفق نامید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همسر شهیدی هستم از ردیف زاگرسی را می شناسم که 7 فرزند داشت و وقتی همسرش شهید شد، زنی دانا، باهوش و دانشمند که تحصیلات کمی داشت، به تنهایی این فرزندان را تربیت کرد و با موفقیت به عنوان الگو به جامعه تحویل داد و این تنها یکی است. به عنوان نمونه، زنان دانشمند، مخترع، فعال اقتصادی و کارآفرین، هنرمند و ورزشکار فراوانی داریم که نشان می‌دهند زنان در تراز به رسالت تعلیم و تربیت اعتقاد دارند و با حفظ پاکی و رشد و تربیت خود، جامعه را کامل می‌کنند. پیدا کردن.

وی بیان کرد: وظیفه جامعه هنری ما انعکاس این فداکاری هاست و سازمان هایی مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه حمایت از این آثار را دارند تا به جهانیان نمایش داده شود.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: قدردانی می کنم این مراسم کاملا مردمی است که بدون توجه به حضور و غیاب مردم، حمایت سازمان و انجام ماموریت را به تاخیر نمی اندازد و امیدوارم جشنواره با روند بین المللی انجمن پیوند بخورد. جهان

معاون رئیس جمهور افزود: مسئله خانواده و پاکی یکی از مسائل جهانی است، زیرا شهید رئیسی عزیز در آخرین حضور خود در سازمان ملل بازگشت به خانواده و ارزش های خانوادگی را مطرح کردند، امروز نیز شاهد این موج بیداری هستیم. بازگشت به ارزش های خانوادگی و این ارزش های مشترک قابل سرمایه گذاری است و باید با هم فرهنگ ناب را به جامعه بازگردانیم.

دکمه بازگشت به بالا