سقوط ترانس پردیس اهواز در پی وزش باد شدید/ تامین برق شهروندان با ژنراتور اضطراری

پردیس

سقوط ترانس پردیس اهواز در پی وزش باد شدید/ تامین برق شهروندان با ژنراتور اضطراری

میجیک/خوزستان مدیر برق منطقه 4 شرکت توزیع نیروی برق اهواز از تامین برق ساکنان منطقه پردیس با مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در کمترین زمان ممکن با مولدهای اضطراری خبر داد.

بهزاد شافعی زاده در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: پس از وزش باد شدید در شامگاه یکشنبه 10 تیرماه شاهد سقوط یک دستگاه انتقال هوایی در محوطه پردیس اهواز بودیم که در پی آن بلافاصله گروه مدیریت بحران و پدافند در این حادثه واکنش نشان دادند. در کوتاه ترین زمان ممکن.” به محل حادثه اعزام شد. پس از قطع و تعمیر شبکه، یک دستگاه مولد برق اضطراری 500 کیلو ولت آمپر با هماهنگی مرکز دیسپچ به سرعت جابجا و در محل حادثه مستقر شد و برق رسانی به ساکنین محدوده پردیس اهواز را آغاز کرد.

وی افزود: پس از وصل مجدد شبکه فشار متوسط ​​و ایزوله شدن نقطه اتصال، برق اضطراری در کمترین زمان ممکن وارد مدار شبکه فشار ضعیف شد و برق موقت ساکنان منطقه پردیس اهواز تامین شد.

شافعی زاده ادامه داد: پس از استقرار شبکه برق با کمک مولدهای برق اضطراری توسط گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، تیم فنی ساخت شبکه وارد عمل شد و فونداسیون بتنی جدید را در محل حفاری، آماده و مجدد نصب کرد. برای نصب ترانسفورماتور جایگزین جدید منتظریم تا شاهد عادی شدن شبکه در یک روز بسیار گرم باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا