کنگره بانوان تاثیرگذار در معرفی زن تراز اسلامی نقش کلیدی دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

کلید

کنگره بانوان تاثیرگذار در معرفی زن تراز اسلامی نقش کلیدی دارد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، فرزاد مخلص الائمه بعد از ظهر یکشنبه در مراسم اختتامیه کنگره زنان تأثیرگذار استان مرکزی اظهار داشت: ثبت نام در دومین کنگره زنان تأثیرگذار استان مرکزی دارای نواقصی است که باعث شد برخی افراد باز بماند، بنابراین لازم است در این صورت نقاط ضعف برطرف شود.

وی افزود: البته کنگره زنان تأثیرگذار کشور که از ابتکارات شهید رئیسی است، نقش مهمی در معرفی زنان تأثیرگذار و در صحنه انقلاب اسلامی به عنوان الگو در جامعه دارد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه امروز با اختتامیه این مراسم برنامه دیگری با عنوان «بانوی سرزمین خورشید» آغاز می شود، افزود: در زمانه امروز که شاهد انفجار اطلاعات و ارتباطات در دنیا هستیم. و غرب نیز در تلاش برای تسلط بر سبک زندگی است، نیاز به معرفی الگوها بیشتر احساس می شود.

مخلص الائمه گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه های ظرفیت و جایگاه در دنیا بی نظیر است اما مهمترین این ظرفیت ها استعداد نیروی انسانی است که نقش مهمی در توسعه کشور دارد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: برنامه ریزی ها برای برگزاری کنگره بانو دیار آفتاب در حال انجام است و در اسرع وقت اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

تجلیل از 26 زن

مدیرکل امور بانوان و خانواده استان جاوه مرکزی در این مراسم گفت: نخستین کنگره استانی زنان تاثیرگذار استان جاوه مرکزی اردیبهشت ماه سال گذشته برگزار شد و فعالیت دومین کنگره از دی ماه آغاز شد. 1402 و امروز شاهد نتیجه گیری آن هستیم.

پروین مفتح زاده افزود: سال گذشته از 50 بانوی تاثیرگذار در هشت حوزه تجلیل شد و امسال نیز 26 زن در هشت حوزه به عنوان الگوی سایر بانوان معرفی می شوند.

دکمه بازگشت به بالا