مطالب میجیک

دشمن نقطه کلیدی اتصال خانواده را هدف قرار داده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام رضا عزت زمانی شامگاه جمعه در همایش «نعم العون» اظهار داشت: در انقلاب اسلامی شاهد مقاومت، مجاهدت و صبر بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه استعدادهای الهی و انسانی با انقلاب اسلامی شکوفا شد، افزود: قبل از انقلاب دشمن زنان را به دلیل زن بودن در خانه نگه می داشت.

معاون فرهنگی و تبلیغاتی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: دشمن تلاش کرد زن را امری بیهوده معرفی کند اما انقلاب اسلامی فرصت دیده شدن زنان را فراهم کرد.

حجت‌الاسلام عزت زمانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به زنان امکان مشارکت و ایفای نقش‌های اجتماعی را داد، گفت: این امر در کنار تربیت فرزندان متدین، حفظ ارزش‌های اسلامی و تحکیم خانواده میسر شد.

وی افزود: برخی تصور می کنند زنان برای حضور در جامعه باید از خانواده و محیط خانه جدا شوند.

معاون فرهنگی و تبلیغاتی سازمان دعوت اسلامی با بیان اینکه سنگر مبارزه زنان با عرصه های دیگر متفاوت است، گفت: آغاز مبارزه زنان و گسترش دین از درون خانواده است.

حجت الاسلام عزت زمانی به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و افزود: امروز دشمن به دنبال اسارت زنان و گمراهی مردان است و نقاط کلیدی ارتباط خانواده ها را هدف قرار داده است.

وی با تاکید بر نقش و فعالیت زنان در عرصه فرهنگی گفت: همه زنان باید پیشوای دینی باشند و در محیط خود تا حد امکان نفوذ داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا