پایداری شبکه برق در مرحله دوم آزمون سراسری در اهواز

اهواز | شبکه برق

میجیک/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از پایداری شبکه برق در تمامی مراکز برگزار کننده مرحله دوم آزمون سراسری در اهواز خبر داد.

محمد فراتی در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: آزمون سراسری 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 31 و 22 تیرماه با دو نوبت صبح و عصر در سراسر کشور سپس حوزه عملیاتی کلانشهر اهواز برگزار شد.

وی با اشاره به تلاش و برنامه ریزی برای تامین برق این مرکز افزود: با تلاش و همکاری همه عوامل دخیل در این شرکت برق مورد نیاز تمامی مراکز آزمون قابل اطمینان و پایدار بوده و داوطلبان شرکت می کنند. رقابت علمی بدون نگرانی

فراتی ادامه داد: برای اطمینان از پایداری برق در حین انجام آزمایش تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته شد که در این راستا گروه های عملیاتی اعم از حوادث و عملیات، امور شبکه های فشار ضعیف و فشار متوسط، ستاد مدیریت بحران پدافند و اورژانس غیر فعال انجام شد. دیزل ژنراتور در تمامی مراحل آزمون فعال هستند.

وی گفت: در تمامی انشعابات آزمایشی که فاقد سیستم برق اضطراری هستند، سیستم برق اضطراری شرکت توزیع نیروی برق اهواز آماده است تا در صورت بروز مشکل برق را به محل مورد نظر برساند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز ضمن قدردانی از زحمات همکاران گفت: تامین برق مطمئن و پایدار به ویژه در مراکز حساس مانند حوزه های امتحانی یکی از وظایف اصلی ماست و همواره سعی در ارائه خدمات با کیفیت و دلپذیر داریم. و رفاه مردم

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا