سفارش چاپ ساک دستی از کجا؟

مردم و کارآفرینان همیشه به دنبال راهی برای ارائه محصولات خود به مشتریان هستند. همین امر باعث تولید محصولات مختلفی شده است که یکی از آنها چاپ ساک دستی است. چاپ ساک دستی که یکی از خدمات اصلی صنعت چاپ می باشد به دلیل ویژگی هایی که دارد از محبوبیت زیادی در بین مشاغل برخوردار است. ساک علاوه بر حمل و نقل آسان، دارای فاکتور تبلیغاتی بالایی نیز می باشد.

بسیاری از شرکت ها و دفاتر از چاپ ساک دستی برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند. به همین دلیل امروزه انواع ساک های دستی با توجه به نیاز و اهداف هر کسب و کاری در بازار موجود است. از جمله محبوب ترین و رایج ترین انواع ساک های کاغذی و ساک های پارچه ای است.

همانطور که می بینید این دو ساک از نظر جنس و مواد اولیه متفاوت هستند. این مشکل همچنین مشخصه ای ایجاد می کند که این دو را از یکدیگر جدا می کند. برای درک تفاوت های این ساک های دستی، بهتر است با هر کدام از آنها بیشتر آشنا شوید. برای چاپ ساک دستی کاغذی ارزان با تحویل فوری به مجموعه لمون پک سر بزنید.

چاپ | ساک دستی

شباهت بین ساک های کاغذی و پارچه ای

این ساک های دستی از نظر روش تولید و روش ساخت بسیار شبیه به سایرین هستند. در فرآیند چاپ ساک دستی، کاغذ یا پارچه را به اندازه و استاندارد دلخواه برش می دهند. سپس برش پارچه و کاغذ با ابزار خط مخصوص تا می شود و در انتها انتهای آن ها به هم چسبانده می شود.

تفاوت اصلی ساک های کاغذی با ساک های پارچه ای کیفیت و نوع چاپ روی ساک های کاغذی است. ساک های پارچه ای قدرت چاپ بالایی دارند. علاوه بر این، اگر پارچه ساک دستی به خوبی انتخاب شود، ماندگاری بالایی خواهد داشت. در حالی که ساک های کاغذی هزینه بیشتری خواهند داشت. به یاد داشته باشید که ساک های پارچه ای برای مشتریان شما دوام زیادی خواهند داشت. و برند شما برای مدت طولانی در کنار مشتریان شما خواهد بود.

اولین قدم این است که به محصول خود نگاه کنید و متوجه شوید که هدف شما از چاپ ساک چیست. با تمام آنچه گفته شد، چاپ روی ساک تبلیغاتی کاملا سلیقه ای و ترجیحی است.

استفاده از لیبل پشت چسب دار روی ساک دستی

ساک دستی مانند چاپ لیبل یکی از موثرترین روش ها برای تبلیغ یک محصول است. مواردی مانند چاپ لیبل و چاپ ساک دستی بسیار مهم هستند زیرا برای مدت طولانی با مردم می مانند. به طور کلی ساک ها را می توان به دلخواه طراحی کرد و طرح های رنگی بالا را روی آن چاپ کرد. اما برای ساک های آماده که عموما برای افرادی است که زمان زیادی برای چاپ ندارند می توان از لیبل استفاده کرد. این نوع لیبل به صورت گرد و به اصطلاح گرد بریده می شود. این برچسب ها برای اقلامی که جعبه دارند استفاده می شود. در ضمن این برچسب ها برای قرار دادن لوگو و لوگوی شرکت بسیار مناسب بوده و امروزه متقاضیان زیادی دارند.

زیرا چاپ ساک های تمام شده به روشی ساده انجام می شود. به همین دلیل به راحتی می توانیم با چاپ لیبل طرح مورد نظر را روی ساک اعمال کنیم. لیبل ها در سبک های مختلفی چاپ می شوند، از جمله لیبل های UV، لیبل های شیشه ای، لیبل های سلفونی براق و مات و غیره. شما می توانید برچسب های سفارشی را با توجه به نیاز خود چاپ کنید. برای انواع چاپ لیبل به سایت lemonpack.ir مراجعه کنید.

مقایسه چاپ جعبه با چاپ شاپینگ بگ

هر دوی این محصولات قابل استفاده است. اما اگر این کار بدون توجه به محصول و هدفی که در ذهن دارید انجام شود، روی کسب و کار شما تاثیر منفی خواهد گذاشت. به همین دلیل، باید بدانید که هر کدام از آنها چه زمانی برای شما موثرتر خواهند بود.

چاپ ساک دستی عمدتاً برای فروش و تحویل مستقیم محصولات استفاده می شود. به طوری که اکثر فروشگاه ها و مشاغل حضوری محصولات خود را به جای نایلون در ساک دستی قرار می دهند. این منجر به برندسازی می شود و تضمین می کند که مشتری برند شما را برای مدت طولانی در ذهن نگه می دارد. اما وقتی شروع به چاپ و تولید جعبه می کنیم، می خواهیم کالا را برای مردم بفرستیم. جعبه ها علاوه بر تنوع زیاد در اشکال و اندازه ها، مجهز به قفل های مختلفی هستند. وجود قفل روی جعبه از افتادن اقلام در جعبه در هنگام حمل و نقل جلوگیری می کند. استفاده از جعبه احتمال آسیب را کاهش می دهد و می توان محصول را با اطمینان بیشتری برای مشتریان ارسال کرد.

چاپ | ساک دستی

کارتن لمینتی؛ دریچه متفاوت از صنعت چاپ و بسته بندی

اگر می خواهید در بخش صادرات فعالیت کنید یا محصولاتی داشته باشید که جزء صادراتی دارند، می توانید به راحتی از جعبه لمینت استفاده کنید. این جعبه ها به دلیل استحکام خوبی که دارند به خوبی از محصول داخل جعبه های لمینت محافظت می کنند. به همین دلیل مقوای لمینت برای حمل و نقل و سفر محصولات در مسافت های طولانی بسیار مناسب است.

این جعبه که از مقوای لایه ای ساخته شده است با وجود فلوت بسیار کاهش می یابد که احتمال آسیب دیدن محصولات را تا حد زیادی کاهش می دهد. زیرا جعبه چاپی امکان اعمال رنگ های چاپی و طرح های خاص را به افراد نمی دهند. کارتن لمینتی به دلیل اینکه با لایه ای از مقوا پوشانده شده است به راحتی می توان انواع طرح ها را با رنگ های مختلف روی مقوا چاپ کرد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب همه چیز درباره تولید کارتن لمینتی را مشاهده کنید تا با تولیدکنندگان کارتن لمینتی هم آشنا شوید.

چاپ ساک دستی و هاردباکس برای ارائه کیفیت متمایز

بسته بندی Hardbox محصولی جذاب در صنعت چاپ و بسته بندی می باشد. این جعبه ها ظاهر بسیار شیکی دارند. استفاده از هارد باکس ارزش محصول را در نظر مخاطب به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و محصول ما را برای عموم جذاب تر می کند. جعبه سخت با توجه به جنسیت خود به خوبی از محصول محافظت می کند و گارانتی خاصی را ارائه می دهد. جعبه های سخت بهترین انتخاب برای وسایل بسیار حساس هستند. اما از نظر قیمت توجه داشته باشید که نسبت به ساخت جعبه های دیگر گرانتر است.

چاپ | ساک دستی

ساک دستی ارزان را از کجا سفارش دهیم؟

برای سفارش ساک های دستی تبلیغاتی می توانید به شرکت های مطرح فعال در این زمینه مراجعه کنید. شرکت لمون پک یکی از بزرگترین و بهترین تولید کنندگان انواع محصولات چاپی در استان تهران اعم از ساک دستی تبلیغاتی، چاپ لیبل، کارتن لمینتی و انواع چاپ جعبه می باشد. برای سفارش چاپ ساک دستی می توانید به سایت lemonpack.ir مراجعه کنید و یا با شماره 09126857573 تماس بگیرید تا بهترین خدمات چاپ را به همراه آخرین استعلام قیمت دریافت کنید.

دکمه بازگشت به بالا