تخصیص یاران آرد و نان به تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان نان فانتزی/ کاهش قیمت با سفارش اینترنتی

اینترنتی | تولیدکنندگان

تخصیص یاران آرد و نان به تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان نان فانتزی/ کاهش قیمت با سفارش اینترنتی

مدیر اجرایی طرح هوشمند یارانه آرد و نان از تخصیص یارانه به عرضه کنندگان و تولیدکنندگان نان لوکس خبر داد و گفت: در صورت سفارش خرید اینترنتی نان تخت صنعتی، قیمت ها کاهش می یابد.

به گزارش میجیک، اجرای طرح هوشمند یارانه نان و آرد یکی از اقدامات مهم دولت 13 برای جلوگیری از انحراف نان و آرد یارانه ای و رساندن یارانه دولت به جامعه هدف است. پیش از اجرای این طرح، شکاف قیمتی آرد کشور با آرد آزاد، زمینه ساز قاچاق آرد کشور بوده است و پیش بینی می شود این مشکل برای کشور معضل اقتصادی باشد اما با دولت سیزدهم. طرح، این چالش تا حد زیادی حل شده است

با اجرای طرح هوشمند یارانه آرد و نان در مرحله اول کارتخوان هوشمند در نانوایی های سراسر کشور نصب می شود و در مرحله دوم سهمیه آرد یارانه ای بر اساس عملکرد نانوایان در دوره قبل به آنها تعلق می گیرد. ، به علاوه درصد بالاتر.

با اجرای طرح هوشمند در سال های 1401 و 1402، 1.5 میلیون تن آرد یارانه ای معادل 27 هزار میلیارد تومان صرفه جویی شده است. این 1.5 میلیون تن آرد معادل نیاز 20 میلیون نفر در سال است و کاهش هزینه ای که در دو سال گذشته به دلیل برنامه ریزی هوشمندانه در حوزه تامین نان رخ داده است 3 میلیون تن است که معادل آن است. 54 هزار میلیارد تومان و این همه پس انداز بدون شوک قیمتی رخ داده است. پیش بینی می شود این صرفه جویی برای سال جدید بین 1.5 تا 2 تن باشد.

بستر فروش نان موجود، بنگاه اقتصادی با مجوز لازم از مرجع ذیصلاح است که امکان ارائه واحد تولید نان و محصولات عرضه شده، ثبت سفارش خرید، بسته بندی، پیگیری سفارش و تحویل نان به مشتریان را فراهم می کند. به مدیر اجرایی طرح هوشمند آرد و یارانه نان، نان مسطح خوب در این طرح فروخته شد.

محمد رسول نظافتی – مدیر اجرایی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان – اظهار کرد: تولیدکنندگان یا عرضه کنندگان نان صنعتی می توانند نان را در بستر اینترنت عرضه کنند و آن بستر اینترنتی به دلیل اینکه مربوط به سامانه هوشمند یارانه آرد و نان است، دارای قابلیت های لازم است. امکان پذیری. از دریافت آرد یارانه ای در ازای آن برای دوره بعدی به آنها تعلق می گیرد، قیمت نان توسط سازمان تعیین و کاهش می یابد.

وی افزود: یعنی اگر خریداران نان تخت صنعتی را به صورت اینترنتی سفارش دهند، قیمت کاهش می یابد. از نان های تخت می توان به لواش، توفتون، سنگک یا بربری اشاره کرد که به صورت صنعتی تولید و بسته بندی می شوند و دارای نام تجاری و استانداردها و مقررات بهداشتی هستند که رعایت می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا