سفرهای شهید رئیسی به خوزستان برکات زیادی برای استان داشت

خوزستان | سفر

سفرهای شهید رئیسی به خوزستان برکات زیادی برای استان داشت

میجیک/خوزستان معاون استاندار خوزستان گفت: سفر 8 شهید رئیسی به خوزستان برکات فراوانی برای توسعه و آبادانی استان دارد.

محمد خانچی در برنامه تلویزیونی خادم الرضا (ع) به سفر استانی سید شهدایی به استان خوزستان اشاره کرد و گفت: خوزستان اولین مقصد سفر استانی رئیس جمهور در اولین روز از دولت سیزدهم مردم بود که در آن سفر استانی به استان خوزستان انجام شد. برکات زیادی دریافت کرد وی در راستای پیشرفت و آبادانی استان که می تواند این طرح را تسریع بخشد، آبرسانی غدیر و بهره برداری از آن در کمتر از یک سال و همچنین احداث دو خط راه آهن اندیمشک به اهواز و بهره برداری از آن در سال 1390 را برشمرد. کمتر از یک سال.

به گزارش میجیک، وی به حادثه دلخراش اندیکا اشاره کرد و افزود: حضور رئیس جمهور محترم در شهر سرزده اندیکا موجب تحولات بزرگی در این شهرستان شد و غبار محرومیت را از این منطقه زدود.

خانچی با اشاره به بزرگداشت حادثه متروپل گفت: سیاست حضرت آیت الله رئیسی این است که در مواقع مصیبت و در هر شرایطی در کنار مردم باشند. شاید متروپل ربطی به دولت و دستگاه حکومتی نداشته باشد، اما چون بر بزرگان آبادان تأثیر گذاشته و تأثیر گذاشته است، با حضور خود و هیئت وزیران، قهرمان مردم آبادان شد و توسط به دستور وی، پس از این حادثه، کارگروه نظارت بر ساختمان های بلندمرتبه و ناایمن در سراسر کشور تشکیل می شود.

وی افزود: یکی از اولویت های دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور شهید توجه به مناطق محروم است که در 8 سفر ایشان به استان در حضور ایشان بسیار مشهود بود و توجه به محرومان و کاهش آن. کمبودها در ادامه این برنامه و هدیه نهایی به محرومان استان، 1602 مسکن به ذی نفعان کمیته امداد استان تحویل شد.

خانچی بیان کرد: توجه به مردم و جوانان در استان بسیار چشمگیر است و بارها در جاده ها اگر تجمعی ببینند می ایستند و به حرف و درد این مردم و این مشکل گوش می دهند. تا تکمیل ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا