راه‌اندازی موج زنانه ضد صهیونیستی در همدان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

راه‌اندازی موج زنانه ضد صهیونیستی در همدان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

فاطمه ستاری قول داد ما میرویم وی با خبرنگار آنلاین گفت: در 25 مرداد 1358 در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، امام خمینی (ره) در پیامی خطر اشغال اسرائیل را به جهانیان گوشزد کرد و آن را روز قدس نامید و پرسید. همه چيز. مسلمانان ایران و جهان امروز برای نشان دادن حمایت خود از “حقوق قانونی مسلمانان فلسطین” در همبستگی هستند.

وی گفت: سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نشان از آینده نگری و وسعت دید او در تعیین امروز دارد. امسال در حالی فرا رسیده است که مردم مقتدر و مظلوم غزه و فلسطین در زیر ظلم و ستم رژیم ظالم و کودک کش صهیونیستی روزهای سختی را با بیش از هزاران شهید و مجروح از جمله کودکان و زنان تجربه می کنند.

نوید ستاری گفت: غزه نماد درگیری حق و باطل و خط مقدم استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل با جهان مظلوم است و بردباری و بردباری فلسطینیان در برابر جنایات و وحشیگری های رژیم صهیونیستی انجام می شود. با حمایت غرب جلوه‌ای دین اسلام است، عزت بخشیده و مشکل فلسطین را علی‌رغم میل دشمن به اولین مشکل جهان تبدیل کرده است.

وی افزود: امسال در شرایطی جهان به ویژه مسلمانان روز جهانی قدس را جشن می گیرند که جنایات بزرگ و کشتارهای هولناک اسرائیل علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین پس از عملیات طوفان الاقصی همچنان ادامه دارد. بنابراین، تنها راه حل مشکل فلسطین، مبارزه و مبارزه تا نابودی این رژیم است.

نوید ستاری گفت: با توجه به حوادث اخیر و کشتارهای هولناک اسرائیل پس از عملیات طوفان الاقصی علیه زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین، دفتر امور زنان و خانواده استانداری همدان از اردوگاه غزه بازدید خواهد کرد. با حضور بانوان فعال فرهنگی، فعالان مردمی، حلقه میدانی و برخی مشاوران امور بانوان در استانداری و دستگاه های اجرایی تشکیل شد و به این نتیجه رسیدیم که «موج زنان» را راه اندازی کنیم زیرا به فرموده امام خمینی (ره) موسس. جمهوری اسلامی ایران، ما معتقدیم که زنان پیشتاز این جنبش هستند.

وی با اشاره به اینکه روز قدس امسال پرشورتر از هر سال یاد شهدای گرانقدر جبهه مقاومت و زنان و کودکان مظلوم و مقاومت در غزه و فلسطین خواهد بود، افزود: اقشار مختلف از جمله کودکان پسر و پسر که سوار کالسکه می شود حمل یک بطری بدون شیر، تشییع جنازه 313 قنداق کردن زنان و کودکان خونریزی، مهدوی، زنان فعال فرهنگی، زنان خانه دار، طلاب و طلاب، معلمان و کارمندان حوزه علمیه، کادر پزشکی با کت سفید، هلال احمر، مادران دارای فرزند و… Y مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

وی گفت: به فضل الهی مبارزه فلسطین به نتیجه نهایی خود می رسد و پرچم برافراشته شده توسط امام خمینی (ره) در مرکز وحدت جهان اسلام در مسئله فلسطین همچنان در دستان توانمند خواهد بود. جانشین برحق ایشان حضرت آیت الله خامنه ای تا زمان ظهور حضرت مهدی (عج) حفظ شده است. الشریف.

دکمه بازگشت به بالا