آغاز فراخوان ثبت‌نام دومین مهرواره راویان باغ بهشت در استان فارس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آغاز فراخوان ثبت‌نام دومین مهرواره راویان باغ بهشت در استان فارس - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، پوره امیری گفت: دوبار زنگ بزن مهواره راویان باغ بهشت ​​در استان فارس آغاز شده و پس از ارزیابی اطلاعات ثبت شده، مراسم نهایی و تجلیل از برگزیدگان 30 بهمن در شیراز برگزار می شود.

مسئول امور بانوان و خانواده اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس هدف از برگزاری این فراخوان را تبیین نقش اجتماعات مذهبی در منزل برای همسویی با رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ایران و تجلیل از بانوان برگزیده در زمین خانه مجامع مذهبی

پوره امیری افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی معتقدند زنان ایران اسلامی باید ضمن اجرای الگوی سه گانه زنان مسلمان در کشور، خود را به عنوان الگوی عملی برای سایر زنان جهان نیز معرفی کنند.

وی سپس گفت: برای این منظور لازم است کارشناسان فرصت ها و آسیب های موجود در مسیر پیشرفت زنان و خانواده را شناسایی کرده و خود و جامعه را در مسیر درست هدایت کنند تا در دام شیاطین و بت ها نیفتیم. اما از جامعه‌ای که به انقلابیون معتقد است، انتظار می‌رود در رده‌های بالای جامعه بشری باشیم.

مسئول اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه در میان فضاهای متعددی که برای آموزش بانوان در نظر گرفته شده است، گفت: نشست خانه سنتی بانوان محل مناسبی برای نشر معارف اهل بیت است. و گرایش به اسلام ناب و نیز زمینه ابزاری برای تربیت نسل های آینده است.

امیری درباره این تماس گفت: مهواره راویان باغ بهشت ​​در نظر دارد با عضویت در شبکه بانوان متمدن و تجلیل از بانوان پیشرو فعال در جلسات مذهبی در منزل، هدایت محتوای جلسات مذهبی در منزل با رویکرد تبیین جهاد، بانوان فعال در عرصه جلسات مذهبی در منزل را توانمند کند. و از روش های راه حل پشتیبانی می کند. موضوع خانم ها، یکی از اهداف دیگر برگزاری این مهواره است.

وی با اشاره به نوع مخاطبان این فراخوان افزود: بانوان سخنران، بانوان معلم، بانوان برگزارکننده جلسات قرآن و بانوانی که خانه هایی را برای برگزاری جلسات در اختیار دیگران قرار می دهند، مخاطبان این مراسم هستند و پیش بینی می شود بیش از هزار نفر از بانوان باشند. از سراسر استان فارس در این مهواره ثبت نام.

دکمه بازگشت به بالا