بهبودی: باید به دختران والیبالیست اعتماد و افتخار کنیم/ یوانا: ایران در آینده قدرتمندتر می‌شود

والیبالیست

بهبودی: باید به دختران والیبالیست اعتماد و افتخار کنیم/ یوانا: ایران در آینده قدرتمندتر می‌شود

مربی تمرینی تیم ملی والیبال بانوان درباره باخت مقابل چین تایپه گفت: چین تایپه یکی از رقبای اصلی چلنجر کاپ آسیا است و کار سختی مقابل این تیم داشتیم.

به گزارش میجیک، تیم ملی والیبال بانوان ایران امروز (سه شنبه 9 خرداد) در آخرین دیدار از دور نخست رقابت های چلنجر کاپ آسیا در اندونزی به مصاف چین تایپه رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. با این حال ایران به عنوان تیم دوم گروه راهی دور بعد شد و فردا چهارشنبه ساعت 11:30 WIB (8 صبح به وقت ایران) به مصاف ویتنام می رود.

علیرضا بهبودی، مربی تمرینی تیم ملی درباره این بازی به میجیک گفت: این نتیجه خوبی نیست. مقابل تیمی بازی کردیم که به همراه ویتنام و فیلیپین یکی از مدعیان اصلی چلنجر کاپ است و روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: بازیکنان ایران تمام تلاش خود را کردند و چون دیروز پنج ست مقابل هنگ کنگ بازی کردند، امروز هم خوب کار کردند. ما باید به دخترانمان باور داشته باشیم و به آنها افتخار کنیم و بیشتر تلاش کنیم تا به یک سطح بالاتر برسیم.

بهبودی با بیان اینکه ملی پوشان ایران در ست سوم دیدار مقابل چین تایپه روحیه خود را از دست دادند، بیان کرد: شرایط همیشه به همین منوال است و برای تغییر این شرایط باید سخت تلاش کنیم. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برای دختران والیبال بیفتد.

چن یوانا: تیم والیبال بانوان ایران در آینده قدرتمندتر خواهد شد

چن یوانا، سرمربی چین تایپه درباره عملکرد تیمش در دیدار مقابل ایران گفت: تیم ما در ابتدای بازی مشکلاتی داشت، دو تغییر در حمله داشتیم و توانستیم مشکل را حل کنیم.

وی درباره تیم بانوان ایران نیز گفت: بازیکنان ایرانی از نظر فنی در حال پیشرفت هستند و تیم بانوان ایران در آینده تیم قدرتمندتری خواهد بود.

چن ژو یا: والیبالیست های زن ایرانی از سطح فنی بالایی برخوردار هستند

چن ژو یا کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان چین تایپه نیز درباره دیدار مقابل ایران گفت: تیم ما روی سرویس زحمت کشید و وقتی خوب سرویس می دهید دفاع راحت می شود که باعث برد تیم ما شد.

وی سپس گفت: پاسور ایران سریع کار می کند و بازیکنان این تیم از سطح فنی بالایی برخوردار هستند. در مجموع آنها تیم سرسختی هستند و به آنها فشار می آورند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا