مطالب میجیک

اولین پیروزی زنان والیبالیست سایپا در جام باشگاه‌های آسیا

تیم والیبال بانوان سایپا در سومین دیدار خود مقابل این باشگاه آسیایی نماینده فیلیپین را شکست داد.

به گزارش میجیک ، تیم والیبال بانوان سایپا به نمایندگی از ایران در جام باشگاه های والیبال زنان آسیا امروز (یکشنبه) در سومین دیدار خود مقابل ریبیسکو فیلیپین به میدان رفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. این اولین پیروزی والیبال بانوان سایپا در این مسابقات است.

ست اول: 26-24 ایران

در این ست ، هر دو تیم به همان 13 امتیاز صعود کردند ، اما به تدریج فیلیپین پیش افتاد و 16-14 دومین استراحت فنی خود را گرفت. وقتی حریف از نماینده ایران جلوتر بود ، عملکرد خوب مونا آشفته اختلاف امتیازها را کاهش داد و سرمربی فیلیپین با برتری 19-18 از ایران استراحت کرد. مهسا کدخدا به عملکرد خوب خود ادامه داد و چندین امتیاز پشت سر هم کسب کرد تا ایران 22-21 برنده شود و حریفان استراحت کنند. دو تیم در امتیازات پایانی کنار هم بودند تا اینکه نماینده ایران توانست این ست را 26:24 برنده شود.

ست دوم: 25 _ 22 فیلیپین

این ست با پیروزی نمایندگان فیلیپین آغاز شد و چهار بر یک از ایران جلو بود اما والیبال سایپا چند امتیاز پیاپی کسب کرد و بازی را پنج بر پنج کرد. سپس او سه امتیاز دیگر کسب کرد و وقتی 8 بر 6 پیش رفت ، اولین استراحت فنی بازی را گرفت. وقتی مریم هاشمی درخواست استراحت کرد ، فیلیپین به تدریج ایران را قبل از ایران به 12-10 کاهش داد. سایپا به کار خود ادامه داد و دومین استراحت فنی خود را در بازی 16:15 انجام داد ، اما حریف در ادامه به پیروزی رسید و در نهایت ست را با نتیجه 25 بر 22 برد.

ست سوم: 25-13 ایران

فیلیپین ست را با برد آغاز کرد و اولین استراحت فنی بازی را با نتیجه 8 بر 6 انجام داد ، اما وقتی این تیم وارد زمین شد ، نماینده ایران 4 امتیاز متوالی کسب کرد و از حریف پیش افتاد. در حالی که ایران در خانه 14 بر 10 بود ، مربی فیلیپینی درخواست استراحت کرد اما هیچ تغییری در بازی ایجاد نشد و والیبال سایپا در دومین وقت استراحت فنی 16 بر 16 پیروز شد. اختلاف امتیاز سایپا به تدریج افزایش یافت تا اینکه ست را 25 بر 13 برد. به

ست چهارم: 25-17 ایران

نماینده ایران تیم برتر میدان بود و وقتی 13 تا 8 ساله بود ، سرمربی حریف درخواست استراحت کرد. برخی از خدمات بازیکنان ایرانی گلزنی کردند اما اختلاف امتیاز بسیار زیاد بود و تاثیری در بازی نداشت. برخورد توپ بازیکن فیلیپینی با آنتن غیرفعال آن زمان این تیم به ایران دو امتیاز و امتیاز 22 بر 14 داد. مونا آشفته با دفاع و آبشار دو امتیاز آخر را از تیم ایران گرفت و ست 25 تا 17 برای سایپا به پایان رسید.

تیم والیبال سایپا در گروه B مقام سوم را کسب کرد و به مصاف ژتیزو قزاقستان می رود. در صورت پیروزی نماینده ایران در این دیدار ، در مرحله نیمه نهایی شرکت می کند.

سایپا در مرحله گروهی سه بازی انجام داد که در دو دیدار اول 3 بر یک مقابل سوپرم چنبوری تایلند و آلتای قزاقستان شکست خورد و در سومین بازی فیلیپین را شکست داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا