آب کِرنبری در پیشگیری از عفونت مجاری ادراری موثر است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

پوست

آب کِرنبری در پیشگیری از عفونت مجاری ادراری موثر است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین به نقل از مدیسون خالص، حدود 60 درصد از زنان بالای 18 سال در طول زندگی خود یک یا چند عفونت ادراری دارند.

بررسی 50 آزمایش قبلی نشان می دهد که استفاده از مکمل ها کران بری یا نوشیدن آن آب خطر عود علائم UTI را تا بیش از 25 درصد کاهش می دهد.

در کودکان، محصولات کران بری عفونت را تا بیش از 50 درصد کاهش می دهد.

افرادی که پس از درمان دارویی با ضد بیوتیک می بینم یا پروبیوتیک ها می بینم آسیب پذیر عفونت آنها اغلب آلوده می شوند، 53٪ با کاهش عفونت آنها دوباره روبروی یکدیگر قرار می گیرند.

“ژاکلین کاب استفنز“، نویسنده این تحقیق از دانشگاه فلیندرز استرالیا، گفت: «اولین باری که محصول را نشان دادیم کران بری برای برخی از گروه ها، و به ویژه، افرادی که اغلب به دلیل مداخلات پزشکی دچار عفونت ادراری می شوند، کودکان و افراد آسیب پذیر عفونت عفونت ادراری است، تاثير گذار قبلا، پیش از این.”

این بررسی به روز شده از تحقیقات در سراسر جهان شامل نزدیک به 9000 نفر است.

عفونت دستگاه ادراری می تواند هر کسی را تحت تاثیر قرار دهد اثر اما به دلیل آناتومی زنانه، در مردان شایع است. عفونت معمولا در مثانه است. زمانی رخ می‌دهد که باکتری‌ها، معمولاً از پوست یا راست رودهوارد مجرای ادرار می شوند.

این عارضه می تواند باعث درد، تکرر ادرار و سایر علائم آزاردهنده شود.

عفونت می تواند به کلیه ها سرایت کند و باعث درد و سایر عوارض شود. موارد بسیار شدید می تواند منجر شود سپسیس تبدیل شود

به گفته محققان، اغلب عفونت های دستگاه ادراری ایجاد می شود هیدراتاسیون باید خود به خود حل شود. این به این معنی است که مقدار زیادی آب بنوشید تا باکتری ها از سیستم شما خارج شوند. ولی کران بری می تواند برعکس باشد.

بر اساس این مطالعه، کران بری مواد تشکیل دهنده نامیده می شود پروآنتوسیانیدین ها یک ترکیب شیمیایی است که می تواند از چسبیدن باکتری ها به دیواره مثانه جلوگیری کند.

شایع ترین عوارض مصرف کران بری آنچه در این مطالعه مشاهده شد درد شکم بود.

دکمه بازگشت به بالا