طرح ورزش در آب ویژه بانوان سالمند اجرا می‌شود

بانوان

طرح ورزش در آب ویژه بانوان سالمند اجرا می‌شود

میجیک/ همدان معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با نشان دادن اجرای طرح ورزش های آبی سالمندان گفت: با توجه به رشد سریع جمعیت سالمندان کشور به دنبال اجرای آب هستیم. برنامه ورزشی برای زنان مسن

مریم کاظمی پور چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه در مراسم افتتاحیه استخر بانوان کبودراهنگ گفت: همدان در ورزش بانوان حرف های زیادی زده است و طبق آمار هم اکنون 10 بانوی همدانی در اردوی تیم ملی حضور دارند.

وی با اشاره به عملکرد 18 ماهه وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون دو میلیون مترمربع به سرانه ورزش کشور اضافه شده و پروژه های زیادی با بیش از آن . 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کاظمی پور با بیان اینکه در ابتدای دولت سیزدهم تعداد پروژه های نیمه تمام کشور 5 هزار و 500 پروژه بود، افزود: اکنون با تلاش ها و پیگیری های انجام شده پروژه هایی اجرایی شده و اکنون نیز وجود دارد. 4300 پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد.

وی بیان کرد: بر اساس طرح توسعه اراضی، جمعیت استانی و شهری، وجود زیرساخت ها و ظرفیت های موجود در اولویت قرار گرفته و تکمیل پروژه های نیمه تمام در دستور کار قرار گرفته است.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: زنان نیمی از جامعه هستند و کل جامعه را تحت تاثیر قرار می دهند و بسیاری از آسیب های اجتماعی و بسیاری از مشکلاتی که می تواند سلامت را تحت تاثیر قرار دهد در حوزه ورزش قابل پیشگیری و حل است.

وی ادامه داد: ما به دنبال تغییر در رفتار مخاطبان خود هستیم و معتقدیم مادر به عنوان موتور محرک خانواده می تواند نقش مهمی در ارتقای سواد بدنی جامعه داشته باشد که منجر به بهبود سواد حرکتی

کاظمی پور با اشاره به اجرای طرح ورزش های آبی برای سالمندان تصریح کرد: با توجه به رشد شتابان جمعیت سالمندان کشور به دنبال اجرای طرح ورزش های آبی بانوان سالمند هستیم و امیدوارم با افتتاح این طرح در کبودرآهنگ نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

اهميت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار همدان نيز گفت: اين استخر شنا كه تنها 55 درصد پيشرفت فيزيكي آن طي 15 سال و نيم به پايان رسيده و با حمايت ويژه استانداري از ورزش به ويژه ورزش بانوان و در راستاي انجام شده است. با. توجه جدی به مناطق کم برخوردار و محروم، 45 درصد باقیمانده آن در مدت 18 ماه و در دولت 13 تکمیل شد و امروز به بهره برداری رسید.

حسن رضانیا با بیان اینکه خواهان رفع فضای تبعیض در توزیع امکانات و منابع در حوزه های مختلف به ویژه بانوان هستیم، تصریح کرد: افتتاح پروژه نمونه ای از تلاش های بزرگ دولت سیزدهم برای رفع کمبودها است.

وی تصریح کرد: هر کاری که برای ورزش جوانان انجام شود سرمایه بزرگی است بدون شک علاوه بر تامین سلامت جامعه در رشد معنوی و معنوی جوانان نیز نقش بسزایی دارد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در DPRD نیز گفت: احداث و تکمیل این استخر یکی از درخواست های مهم شهروندان این شهرستان است که با پیگیری و اقدامات خوبی انجام می شود. توسط مدیریت اداره کل ورزش استان

فتح الله توسلی میزان اعتبار هزینه شده در این پروژه را بیش از 35 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: شهرستان های کبودراهنگ و بهار دارای ظرفیت های بالقوه در ورزش به ویژه در سطح روستاها هستند که نیازمند توجه بیشتر است.

وی با تاکید بر تامین زیرساخت های لازم در نقاط کم برخوردار این دو شهرستان گفت: استعدادهای زیادی در شهرها و روستاهای کبودراهنگ و بهار وجود دارد که شناسایی و پرورش افراد نیازمند امکانات و استانداردهای ورزشی خوب است.

طوسلی با بیان اینکه پیگیری های لازم را برای پاسخگویی به مطالبات جامعه بهار و کبودراهنگ در همه حوزه ها از جمله ورزش داریم، افزود: هم اکنون به دنبال تامین اعتبارات لازم برای تکمیل مجموعه ورزشی بانوان بهار هستیم که در اختیار داریم. قبلا به دست آمده است. 70 درصد پیشرفت فیزیکی تا الان

وی ایمنی اماکن ورزشی را مهم می داند و یادآور می شود: سلامت مردم و ایمنی سالن ورزش اولین نیاز است و سالن ورزشی باید غیرفعال باشد و در این راستا به اندازه نیازها را تامین خواهیم کرد. ممکن است. با تهیه تجهیزات

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان همچنین بیان کرد: مرحله اجرایی ساخت استخر شنای بانوان در قالب مجموعه ورزشی بانوان کبودراهنگ از سال 1384 آغاز شد و امروز پس از 17 سال با حضور استانی و استانی اجرا شد. مقامات ملی

علی حقیقی افزود: برای ساخت این مجتمع 56 میلیارد ریال هزینه شد و بخشی از پروژه توسط بخش خصوصی با پیشرفت 80 درصدی ماده 27 به پایان رسید.

وی بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان 30 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شد که تاکنون 10 میلیارد آن تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه این پروژه اعتباری ملی استانی است، ادامه داد: مساحت استخر یک هزار و 340 متر مربع و دارای رختکن، استخر، جکوزی، سونای خشک و بخار است که تست شده و مشکلی ندارد. برای جراحی

به گزارش میجیک، مجموعه ورزشی بانوان بهار از سال 1384 برنامه ریزی شده و 80 درصد پیشرفت داشته است. برای تخصیص گرفته شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا