امکان راه‌اندازی فوتبال هفت نفره بانوان را نداریم

بانوان

امکان راه‌اندازی فوتبال هفت نفره بانوان را نداریم

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: با توجه به اینکه مسابقات فوتبال هفت نفره آسیا آبان ماه در شهر ملبورن استرالیا برگزار می شود، هنوز مشخص نیست که آیا شرایط مالی اعزام را داریم یا خیر. به این تورنمنت یا نه

امین الله مانی در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: مسابقات فوتبال هفت نفره آسیا آبان ماه در شهر ملبورن استرالیا برگزار می شود و آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرده ایم البته فدراسیون جانبازان و معلولین اعزامی نداشته است. یک تیم به این تورنمنت تایید نشده و همچنان منتظر تایید طرح از سوی فدراسیون هستیم تا ببینیم فوتبال هفت نفره به مسابقات اعزام می شود یا خیر؟

وی افزود: اگر شرایط اعزام از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان فراهم شود، طبق برنامه داده شده، اولین اردوی آماده سازی این تیم پس از 6 ماه بلاتکلیفی در خرداد پیش بینی می شود و امیدوارم مشکلی نداشته باشیم. . در برگزاری اردو

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت کشور تصریح کرد: بارها قهرمان آسیا شده ایم، این بار نیز با جوانسازی که در تیم انجام شده و با شناسایی بازیکنان مستعد در مسابقات قهرمانی کشور، برای دفاع از عنوان قهرمانی تلاش کنیم. به استرالیا فرستاده شد. .

الله مانی همچنین با بیان اینکه می خواهیم در سال 2024 میزبان مسابقات فوتبال هفت نفره جهان باشیم، افزود: یکی از شروط میزبانی مسابقات فوتبال هفت نفره بانوان، موافقت فدراسیون جهانی است. میزبانی مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره بدون حضور اگر مسابقات بانوان برگزار کنیم حتما شرایط لازم برای میزبانی را فراهم خواهیم کرد.

وی درباره راه اندازی تیم هفت نفره فوتبال بانوان گفت: پیش از اینکه بخواهیم تیم فوتبال بانوان را هم راه اندازی کنیم، همچنان در قسمت فوتبال آقایان با مشکلات زیادی مواجه هستیم. البته یکی از الزامات کمیته بین المللی پارالمپیک برای ظهور مجدد فوتبال هفت نفره در پارالمپیک، راه اندازی فوتبال بانوان و حضور پررنگ در این بخش است.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال هفت نفره اگرچه مدال آور بوده اما هیچ گاه مورد حمایت کمیته ملی پارالمپیک و سرکوب قرار نگرفته است. ما به حمایت کمیته ملی پارالمپیک نیاز داریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا