برترین های کسب و کار مجیکمطالب میجیک

کولر گازی ۳۶ هزار ال جی

کولر گازی الجی ۳۶ هزار یک انتخاب‌ایده‌آل برای محیط‌های بزرگ مانند رستوران، آمفی تئاتر، سالن‌های سمینار، خانه‌های ویلایی، فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی و غیره است. این محصول با داشتن قابلیت‌های متفاوت به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بهترین نتیجه را برای خنک کنندگی محیط دریافت کنید. یک محصول کاملاً مفید و کاربردی که با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می‌شود و هزینه مصرف آن به نسبت تجهیزات خنک‌کننده چندان تفاوتی ندارد.

در طراحی و تولید این کولر گازی از فناور و تکنولوژی‌های خاصی استفاده شده که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید برای سال‌های طولانی از مزایا و ویژگی‌های مفید و کاربردی آن بهره‌مند شوید. سرعت خنک کنندگی بالا، حالت سایلنت و قابلیت تهویه هوا از مهم‌ترین ویژگی‌های چشمگیر این تجهیزات به شمار می‌آید. در ادامه به بررسی مشخصات فنی و ویژگی‌های بارز کولر گازی ۳۶ هزار ال جی خواهیم پرداخت، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

قیمت کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی | قیمت کولر گازی ۳۶۰۰۰

بهترین کولر گازی ۳۶ هزار الجی

کمپانی الجی یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان انواع لوازم خانگی مخصوصاً تجهیزات سرمایشی و گرمایشی است که با طراحی و تولید مدل‌های متفاوت با قابلیت‌های متنوع امکان خرید بر اساس بودجه را برای افراد فراهم نموده است. کولر گازی ۳۶ هزار ال جی یکی از مدل‌های پرطرفدار و کاربردی این کمپانی به شمار می‌رود که به فناوری‌های جدید و مفید مجهز بوده و همین امر سبب شده که قابلیت‌های متعددی را در اختیار افراد قرار دهد.

در طراحی این وسیله از کمپرسور دوگانه اینورتر استفاده شده که علاوه بر قابلیت تنظیم دما در شرایط مختلف، امکان برطرف نمودن صدا و نویز را فراهم نموده و شما می‌توانید از امکانات زیادی همچون خنک کنندگی بالا و سایلنت بودن کولر گازی بهره‌مند شوید. این مدل کمپرسور‌ها از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار هستند به گونه‌ای که عملکرد آن‌ها به مدت ۱۰ سال توسط کمپانی تضمین شده است.

مشخصات کولر گازی الجی ۳۶ هزار

در طراحی و تولید مدل‌های متفاوت از انواع کولر گازی الجی از قطعات اورجینال و با کیفیت استفاده شده که به نوعی تضمین‌کننده عملکرد این محصولات به شمار می‌آیند. کولر گازی ۳۶ هزار ال جی یکی از با کیفیت‌ترین مدل‌های این مجموعه به شمار می‌آید که به دلیل قابلیت خنک کنندگی محیط‌هایی با متراژ بیش از ۱۲۰ متر انتخاب‌ایده‌آل برای خانه و محیط‌های کاری مانند دفاتر، ادارات و شرکت‌ها به شمار می‌آید.

از مهم‌ترین مشخصات فنی این محصول می‌توان به قابلیت ۷۰ درصد صرفه‌جویی در انرژی و در مقابل ۴۰ درصد افزایش سرعت خنک کنندگی بالای آن اشاره کرد که به نوبه خود نقش مؤثری در کاهش هزینه‌های مصرفی آن دارد. در واقع استفاده از کمپرسور دوگانه اینورتر با فرکانس چرخشی شرایطی را فراهم می‌کند تا کولر بتواند در کمترین زمان ممکن بیشترین بازدهی را از خود به نمایش می‌گذارد و با پرتاب حداکثری میزان هوای سرد به بیرون باعث خنک شدن زودهنگام محیط می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مشترک در بین سری اینورتر کولر‌های گازی، بهره مندی از کمپرسور دو‌گانه با فرکانس بازه عملیاتی صرفه‌جویی در انرژی است که سبب شده به نسبت مدل‌هایی با کمپرسور معمولی، هزینه‌های کمتری را برای شما به همراه داشته باشند.

در گذشته کولر‌ها نقش خنک کنندگی را داشتند، اما امروزه به دلیل بهره‌مندی از تکنولوژی. مجهز بودن به فناوری‌های روز دنیا انواع کولر گازی‌های تولید شده از مزیت تهویه هوای محیط نیز برخوردار هستند و به واسه آن تمامی آلودگی‌ها و گرد و غبار به بیرون انتقال داده می‌شود.

طراحی ساده و باریک با نمایشگر مخفی از دیگر خصوصیات این کولر گازی به شمار می‌آید که بر اساس آن می‌توانید از سایر اطلاعات دما و هوا در کولر گازی مطلع شوید. علاوه بر این طراحی باریک و مدرن کولر گازی ال جی ۳۶۰۰۰ امکان نصب ساده و سریع را برای تکنسین‌ها فراهم نموده، همچنین افراد می‌توانند با استفاده فیلتر کشویی EZ به راحتی آن را تمیز کنند.

یکی از عمده دلایل محبوبیت این مدل از کولر‌های گازی ال جی، بی‌صدا بودن آن است و صدای آزار دهنده و ناهنجار در زمان خواب می‌تواند آرامش افراد را از آن‌ها بگیرد به همین دلیل متخصصین حرفه‌ای از یک تکنولوژی جدید استفاده نموده که بر اساس آن می‌توان میزان صدا را به صفر و یا حداقل برساند.

این مدل از کولر گازی الجی ۳۶ هزار از مزیت رتبه‌بندی انرژی +++A بهره‌مند است و به این ترتیب باعث کاهش هزینه‌های مصرفی برق خواهد شد، به علاوه با افزایش بازدهی این وسیله سبب خنک شدن محیط در کمترین زمان ممکن می‌شود. گاز مبرد R۴۱۰a و مجهز به اسکن هوشمند است که به سادگی تعداد افراد حاضر در مکان را شناسایی می‌کند و متناسب با آن دمای محیط را به حد نیاز می‌رساند.

راهنمای خرید بهترین کولر گازی ۳۶ هزار الجی

کیفیت و کارایی این مدل از کولر گازی ال جی به گونه‌ای است که امکان تغییر دما در محیط‌های بزرگ را فراهم می‌کند، به کار‌گیری فناوری‌های پیشرفته، استفاده از متریال با کیفیت و در نهایت لوازم جانبی مناسب شرایط را برای بهبود عملکرد این وسیله فراهم می‌سازد و به این ترتیب می‌توانید با یکبار هزینه کردن از مزایای دائمی کولر گازی الجی ۳۶ هزار بهره‌مند شوید.

گفتنی است که در زمان خرید این محصول می‌بایست اقلام و لوازم جانبی همراه چک کرد، کابل اتصال به طول ۵ متر، ریموت کنترل با باطری اورجینال و با کیفیت، لوله رفت و برگشت به طول ۵ متر و در نهایت دفترچه راهنما که شامل تمامی نکات مربوط به چگونگی استفاده از کولر گازی ۳۶ هزار است، اقلام موجود در جعبه این کولر هستند.

نتیجه‌گیری

الجی به عنوان یکی از بزرگترین کمپانی‌های تولید‌کننده لوازم خانگی در جهان همه ساله تعداد زیادی از تولیدات خود را به کشور‌های آسیایی، اروپایی و حتی آمریکایی صادر می‌کند. در این میان مدل‌های کولر گازی آن با داشتن کیفیت بالا و عملکرد متفاوت جز پرفروش‌ترین تولیدات این کمپانی به شمار می‌آیند. کولر گازی الجی ۳۶ هزار با قابلیت‌های متفاوت و خنک کنندگی بالا یک انتخاب‌ایده‌آل برای محیط‌های کاری و سالن‌های پذیرایی بیش از ۱۲۰ متر است.

یکی از مهم‌ترین نکات در زمان خرید این محصول مراجعه به نمایندگی‌های معتبر است که به شما امکان خرید محصولات اورجینال را می‌دهد. دماتک به عنوان یکی از معتبر‌ترین وب سایت‌های ارائه دهنده انواع تجهیزات و وسایل سرمایشی گرمایشی است و می‌تواند نقش مؤثر و سازنده‌ای در انتخاب شما داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا