۶ مدال رویینگ ایران در قهرمانی آسیا/ طلای نوروزی و زارعی در قایق ۲ نفره

قهرمانی آسیا

۶ مدال رویینگ ایران در قهرمانی آسیا/ طلای نوروزی و زارعی در قایق ۲ نفره

قایق دو نفره ایران به مدال طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا ازبکستان دست یافت.

به گزارش میجیک مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان در حال برگزاری است. ایران در آغاز این رقابت ها امروز (یکشنبه) یک مدال طلا و یک نقره کسب کرد.

زینب نوروزی و کیمیا زارعی در فینال روئینگ سبک وزن بانوان به مصاف تیم های ژاپن ویتنام تایلند و قزاقستان رفتند و در نهایت با زمان ۷:۲۶.۴۶۶ دقیقه به مدال طلا رسیدند.

نمایندگان تایلند و ویتنام دوم و سوم شدند.

همچنین امیرحسین محمودپور در فینال روئینگ یک نفره سبک وزن مردان با نمایندگانی از ویتنام ازبکستان قزاقستان هنگ کنگ و عراق به رقابت پرداخت و با زمان 7:35.333 دقیقه به مدال نقره رسید. در این ماده ورزشکارانی از عراق و ویتنام به مدال طلا و برنز دست یافتند.

ایران دیروز در اسکال سبک و سنگین یکنفره مدال طلا و نقره و در چهار قلاب بانوان یک مدال نقره کسب کرد.

همچنین در رقابت فینال نمایندگان ایران کیمیا زارعی و فاطمه مجلل در دسته دوضرب سنگین وزن بانوان با زمان 8:14.748 دقیقه به مدال برنز دست یافتند. در این ماده ورزشکارانی از چین و ازبکستان به مدال طلا و نقره دست یافتند. قایق هایی از سنگاپور چین ازبکستان هنگ کنگ و قزاقستان در این رویداد شرکت داشتند.

در پایان مسابقات قایقرانی ایران دو طلا سه نقره و یک برنز کسب کرد.

ایران با ترکیب مهسا جاور زینب نوروزی کیمیا زارعی فاطمه مجلل و امیرحسین محمودپور و افشین فرزام سرمربی و هما خاتمی در این مسابقات حضور داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا