مطالب میجیک

۱۰۲۲ اثر به دبیرخانه جشنواره «حریم رسالت» ارسال شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین مهدی پارسا، در اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای رسالت ویژه بانوان در رشت، گفت: ۶۰ درصد اصحاب رسانه را بانوان تشکیل می دهند و این ظرفیت بسیار مهمی در حوزه رسانه است.

وی با تاکید بر نیازهای ویژه در حوزه تولید محتوا افزود: زنان در تولید محتوا در بخش های مختلف به ویژه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش محوری دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان هویت بخشی به زنان را یکی از جوایز و دستاوردهای نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: نظام اسلامی زمینه ایفای نقش زنان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و مدیریتی را فراهم می کند.

پارسا با اشاره به افزایش روحیه خودباوری و امید در بین زنان جامعه مسلمانان گفت: انقلاب اسلامی جایگاه واقعی زن و خانواده را احیا کرد.

وی نقش مهم بانوان رسانه گیلان را در تولید محتوا و ارائه داده های آماری اولین جشنواره رسانه ای حریم رسالت برشمرد و افزود: 1022 اثر از استان های تهران، قزوین، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ایلام، کرمان، لرستان، اراک، مرکز ، مازندران و گیلان به دبیرخانه جشنواره حریم رسالت اعزام شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه کارهای خوب در اخبار، گزارش ها، تیترها، مصاحبه ها، یادداشت ها، عکس ها و فیلم ها درج می شود، گفت: یکی از مهم ترین اهداف جشنواره رسیدگی به مسائلی است که کشور را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین شش محور «هویت» بخش زنان و ارتقای اخلاقی خود باروری“” نقش زنان در فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت”، “زنان در اشتغال زایی و کارآفرینی و دانش پایه”، “نقش حجاب و برائت در کاهش آسیب های اجتماعی”، جوانان جمعیت، راهکارها و توصیه “و” خانواده و کرونا ما برای تولید محتوا انتخاب می کنیم.

1022 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد

سند تحول بنیادین زنان و خانواده گیلان در حال تهیه است

مدیرکل بانوان و خانواده های استانداری گیلان نیز در این مراسم با اشاره به کسب رتبه پنجم گیلان در عرصه ایثار و شهادت گفت: کمیته بانوان دفاع مقدس بخشی از شورای هماهنگی حفظ آثار و نشریات است. ارزش های دفاع مقدس استانی فعال شده و توانسته در سطح ملی بدرخشد.

زهرا یعقوب نژاد از فراخوان طرح نماد کمیته دفاع مقدس بانوان گیلان خبر داد و افزود: گیلان 112 شهید، جانباز و زن آزاده دارد که نشان از سهم و نقش بانوان گیلانی در فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

وی با تاکید بر لزوم معرفی و ارائه الگوی ایثار و صبر و مقاومت به مادران و همسران شهدا افزود: به سرعت سند تحول بنیادین را در حوزه زنان و خانواده اجرایی خواهیم کرد.

در این همایش از خانواده معظم شهدا و اصحاب رسانه گیلان تجلیل شد. از 1022 اثر این جشنواره، 24 اثر رتبه بندی شدند.

دکمه بازگشت به بالا