اقتصادی

اولین جشنواره عکس معدن فراخوان داد

فراخوان اولین جشنواره عکس معدن منتشر شد.

به گزارش میجیک، سعید عامری – دبیر اولین جشنواره عکس معدن – با بیان اینکه فراخوان این رویداد منتشر شده است، به تعویق یک ساله جشنواره اشاره کرد و گفت: تصمیم برای انتشار و برگزاری جشنواره. با هماهنگی و تصویب شورای سیاستگذاری صورت گرفت.»

وی با بیان اینکه خانه معدن ایران، فراگیرترین سازمان معدنی در بخش خصوصی ایران، حامی و برگزارکننده اولین جشنواره ملی عکس معدن خواهد بود، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره نشان دادن ظرفیت ها و چالش های پیش رو است. با چشم انداز معادن ایران در سال 2030 و توسعه پایدار معادن از منظر فرهنگی و هنری.

سعید عامری به هشت محور این جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: این جشنواره در دو بخش عکاسی مستند (تک عکس و مجموعه) و خلاقانه (فتو مونتاژ) برگزار می شود.

وی از عکاسان خواست برای دریافت دعوت نامه، ارسال عکس و سایر اطلاعات به سایت جشنواره به نشانی www.madanpix.ir مراجعه کنند.

اولین جشنواره عکس معدن ایران با همکاری www.1pix.ir و در این وبسایت برگزار می شود.

ساعد نیک ذات، ساتیار امامی و آرش حمیدی داوری این جشنواره و محمدرضا بهرامان داوری کارشناس این جشنواره هستند.

ساعد نیک ذات، متولد 1342، تا سال 1371 رئیس انجمن عکاسان ایران، عضویت در انجمن سینماگران ایران و مدرس عکاسی و فیلمبرداری بود.

ساتیار امامی، متولد 1354، عکاس خبری و مستندساز و سردبیر سابق عکس روزنامه است.

آرش حمیدی متولد 1362، مدرس و کارشناس ارشد پژوهش هنر، داور و برنده جشنواره های داخلی و خارجی است.

محمدرضا بهرامن، متولد 1328، رئیس هیات مدیره خانه معدن ایران، عضو سابق هیات مدیره اتاق بازرگانی تهران و عضویت در هیات نمایندگی اتاق تهران، ایران و فارس است. بازرگانی و سردبیر مجله سنگ و معدن.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا