مطالب میجیک

یک مجرم امنیتی نماینده شورا در نشان شهروندی شد! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین؛ گروه های جامعه: زمان جلسات 270 شورای شهر تهران دیروز با حضور اعضا برگزار شد و طی یک جلسه علنی ، برنامه آن اعطای تصمیم اصلاحیه تابعیت بود.

طرح های 6 نفر که برای دریافت نشان تابعیت و اعضای هیئت مدیره انتخاب شده اند نیز آن را انتخاب کردند.

اما در میان این شش نفر ، نام یکی از افراد جذاب تری نسبت به دیگران وجود دارد و ممکن است دلیل عدم وجود مرز برای تحقق هدایا در سیاست های جهانی باشد.

نشان شهروندی توسط شهروندان در برابر سیستم!

شهیندخت مولاوردی ، دستیار سابق رئیس جمهور برای شهروندی ، یعنی آنها دیروز عضو پنجم هیئت مدیره را به عنوان نمایندگان کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر دارند.

در همین حال ، مجازات آنلاین ملاوردی برای اقدامات مجرمانه علیه امنیت کشور هنوز خشک نشده است ، اما اعضای شورای شهر تهران قصد دارند او را به عنوان شهروند نمونه منصوب کنند.

مولاوردی ، که به عنوان معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در یازدهمین دوره ریاست جمهوری و دستیار رئیس جمهور در امور شهروندی در دولت دوازدهم فعالیت می کرد ، در دادگاه اول در تاریخ 6 دسامبر 2006 به دلیل نقض امنیت محکوم شد و به وی محکوم شد.

مطابق دستور دادگاه ، مولاوردی به دلیل ارائه اطلاعات و اسناد محرمانه تحت پوشش مقامات رژیم با هدف برهم زدن امنیت کشور به 2 سال زندان و به دلیل فعالیتهای تبلیغی علیه جمهوری اسلامی ایران به 6 ماه زندان محکوم شد. شد.

از ترویج همجنس گرایی گرفته تا عقیم سازی زنان معتاد به داروهای خواب آور

البته فعالیت های سیاسی معاون سابق وزیر امور زنان و خانواده در اینجا به پایان نرسیده است و می توان وی را یکی از بحث برانگیزترین زنان در روند اصلاحات دانست.

در ماه مه سال جاری ، در رویداد روز جهانی خانواده ، مولاوردی عکسی را در کانال Telegrame منتشر کرد. این عکس به دلیل تبلیغ همجنسگرایی و همجنس گرایی مورد انتقاد بسیاری از فعالان سیاسی قرار گرفت.

اما پس از انتقاد از مولاوردی برای انتشار این عکس به منظور ارتقا corruption فساد و فحشا ، وی این تصویر را از کانال خود حذف کرد.

پیشنهاد عقیم سازی زنان مقوایی خواب یکی دیگر از عوارض جانبی مولاوردی است که باعث ایجاد واکنش هایی می شود. وی دلیل این امر را هزینه پیشنهاد مالی تولد کودکان معتاد به دولت عنوان کرد و گفت: مقوا باید برای عقیم سازی زنان بخوابد و برنامه اعتیاد باید توسط متخصصان و کارشناسان بررسی شود و بر اساس رضایت از خوابیدن باشد کارتن زن ، چاودار عقیم سازی باید انجام شود. گرفتن.

زندگی سیاسی مولاوردی به عنوان یک چهره زن که در جنبش اصلاح طلب باقی ماند و ماند ، مسلماً با بسیاری از مرزها و اقدامات خلاف عرف و شرع جامعه همراه بود.

حاشیه رئیس جمهور سابق رئیس جمهور سابق

از حمایت ضمنی از شاهزاده خانم انقلابی و چهارشنبه سفید گرفته تا حمایت وی از اجرای سند 2030 ، که با سخنان رهبر معظم انقلاب و همچنین رابطه مبهم سابق با جاسوسی که سپس دستگیر شد ، مغایرت دارد.

این واقعیت که پرونده در لیست سیاه عملکرد مولاوردی قرار دارد دلیل واضحی است که وی حق ندارد جایگاه ویژه ای در بدنه سیاسی کشور داشته باشد. علاوه بر این ، حکم دادگاه و کشف جنایات دستیار رئیس جمهور سابق به دلیل درز اطلاعات و تبلیغات کشور علیه رژیم آنلاین ، تأیید بیشتر نیاز مولاوردی به توانایی صحبت کردن از یک محافل سیاسی است.

این انتخابات شورای شهر پنجم را به خطر می اندازد

علی رغم روشن بودن اوضاع و روشن بودن پرونده مولاوردی ، پنجمین عضو شورای شهر ، به طور تصادفی عجیب ، مصوبه ای را برای انتخاب مولاوردی به نمایندگی کمیسیون بهداشت تصویب کرده بود.

این قطعنامه بدون مخالفت به تصویب رسید و همه اعضای حاضر در جلسه شورا به مولاوردی رأی مثبت دادند.

انتخاب این اعضای شورا نه تنها ضربه بزرگی به نام تجاری و شعار شفافیت شورای پنجم خواهد بود ، بلکه باعث تغییر دید مردم نسبت به نمایندگان شهر خواهد شد.

لازم است دلیل این تصمیم و انتخاب مشاوران و این واقعیت که هیچ عضوی به این انتخابات اعتراض نکرده است ، علی رغم روشن بودن پرونده مولاوردی ، و اینکه حقیقت نماینده مردم برای انتخاب مجرمان امنیتی چیست

دکمه بازگشت به بالا