مطالب میجیک

یاسمن فرمانی: خوشحالم که اولین زوج فوتبالی و لژیونر ایران هستیم

این فوتبالیست ایرانی در مورد عقد قرارداد با باشگاه بلژیکی شارلروعی گفت ، در کنار علی قلی زاده می تواند نماینده خوبی برای فوتبال مردان و زنان ایران در لیگ بلژیک باشد.

به گزارش میجیک ، یاسمان فارمانی ، فوتبالیست ایرانی و پیشکسوت پیشین بندر انزلی ، هم اکنون با تیم بانوان شارلروی بلژیکی قرارداد امضا کرده است.

علی قلی زاده ، همسر فارمانی نیز در تیم آقایان این باشگاه بازی کرد و این دو بازیکن به اولین تیم فوتبال ایران تبدیل شدند که روی این تیم کار می کند.

فارمانی درمورد قراردادش با شارلروی به میجیک گفت: “وقتی به بلژیک آمدم ، او می دانست که من فوتبالیست هستم و به همین دلیل شارلویکس وقتی تصمیم گرفت که در سوپر لیگ بانوان بازی کند ، از فدراسیون فوتبال ایران درخواست رزومه کرد.”

وی افزود: این تیم در مسابقات قهرمانی در تیم های ملی و باشگاه ها موفق به کسب تمام مسابقات شد و من توسط ITC توسط فدراسیون منتشر شد ، بنابراین من یک ماه و نیم گذشته در تمرینات Charlevoix شرکت کردم. مربیان نیز شیوه بازی من را دوست داشتند و قرارداد بستند.

این بازیکن ادامه داد: “ما خیلی تلاش کردیم که در این تیم با حجاب لباس بازی کنیم زیرا ممنوعیتی وجود داشت ، اما خوشبختانه این اتفاق افتاد و من از آن خوشحال شدم.”

فارمانی با بیان اینکه بازی در تیم اروپایی افتخار بزرگی است ، افزود: ما اولین تیم فوتبال و لژیونر تاریخ فوتبال ایران هستیم ، این یک افتخار بزرگ است ، احساس خوبی داریم و می توانیم نماینده خوبی برای فوتبال باشیم- فوتبال بانوان و بانوان ایران در لیگ بلژیک. ” بذار ما از این افتخار خوشحالیم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا