مطالب میجیک

گلاره ناظمی: موفقیت، بهترین پاسخ به توهین هاست

داور بین المللی فوتسال ایران پس از تبدیل شدن به یکی از 10 داور برتر جهان تا سال 2020 ، گفت این مسئله بهترین پاسخ برای بی احترامی به زنان است.

به گزارش میجیک ، سایت معتبر فوتسال پلنت که هر ساله بهترین بازیکنان فوتسال را انتخاب می کند ، انتخاب بهترین بازیکنان فوتسال جهان را تا سال 2020 آغاز کرده و اولین قدم انتخاب بهترین داوران فوتسال جهان است. همچنین می توان آن را در.

گلوریا ناظمی در مصاحبه با میجیک وی با بیان اینکه نام وی جزو 10 داور برتر جهان است اظهار داشت: خوشبختانه برای سومین بار یکی از 10 داور برتر جهان هستم و بسیار خوشحالم. خیلی خوب است اگر شما با یک داور عالی که در فوتسال کار می کند در این لیست باشید.

وی افزود: به دست آوردن موقعیتی از این دست که حتی با تیم های فوتسال ایران ، همکاران و دوستانش نیز انجام شده است بسیار مهم است زیرا جایگاه ویژه ای برای بانوان قائل است.

ناظمی گفت: “زنان بیشتر از مردان کار می کنند.” وی ادامه داد: “این شرایط در سراسر جهان وجود دارد ، اما برخی از کشورها ، به ویژه کشورهای اروپایی ، بر این مشکل فائق آمده اند.” من در یک رویداد بین المللی دوستی را دیدم که این مسئله را حل کرده بود و به عنوان قاضی در جامعه زن و مرد پذیرفته شد ، اما از این نظر هنوز وضعیت برای ما سخت است.

وی افزود: مشکلاتی از جمله موارد موجود در لیست قضات اصلی نشان می دهد که ما باید از طرق مختلف به زنان اعتماد کنیم ، زیرا گاهی اوقات مواردی وجود دارد که ما را عصبانی می کند. در مورد اخیر ، دو پیشکسوت فوتبال به جامعه زنان توهین کردند ، که این برای من به عنوان یک زن بسیار آزار دهنده بود.

داور بین المللی درباره دو پیشکسوت سرخابی که به فوتبال زنان احترام نمی گذارند ، گفت: “من فکر می کنم این تأثیر دیگری خواهد داشت.” البته ، ما و بسیاری از دوستان و همکاران می گوییم که طعم و مزه مانند صفحه وب نیست ، اما من می خواهم در مورد این مشکل بیشتر توجه کنم تا بتوانند به طور رسمی از زنان جامعه عذرخواهی کنند افراد شایسته هنگام جنگ اینگونه رفتار نمی کنند. به خصوص وقتی کسی می گوید شما ترسو هستید و به فوتبال زنان احتیاج دارید ، این یک توهین و سوال از زنان در نظر گرفته می شود.

وی افزود: من بعنوان یک زن شاغل در ورزش معتقدم این عمل درست نیست و توهین به جامعه زنان محسوب می شود. با این حال ، ما می دانیم که شهریاری به عنوان اولین ناظر فوتبال ایران به المپیک توکیو دعوت شد که من به آنها مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد ، که به جام جهانی راه یافتند ، تبریک می گویم. چنین مشکلی بهترین و بزرگترین پاسخ برای بی احترامی به زنان است.

ناظمی همچنین درباره تأثیر کرونا در داوری و ورزشکاران اظهار داشت: متاسفانه سال خوبی برای فوتسال و سایر رشته ها نداریم ، جامعه نمی تواند نتایج تلاش های آنها را ببیند و خراب می شود. امیدوارم که چنین مشکلی در سال 2021 پیش نیاید و همه افراد بدن نتیجه تلاش های او را ببینند.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا